2e paasdag (maandag 5april): tussen Valkenswaard en Enschede (dus ook arnhem/nijmegen) eind van de middag ben ik sowieso in Wageningen.
Ali?
Elske?
Vrijdag 9 t/m zondag 11 april: Westen (Noord/Zuid-Holland)
Vrijdag:
Zaterdag:
Boskoop
Zondag:
2e paasdag (maandag 5april): tussen Valkenswaard en Enschede (dus ook arnhem/nijmegen) eind van de middag ben ik sowieso in Wageningen.
Ali?
Elske?
Vrijdag:
Zaterdag:
Boskoop
Zondag:
Ik zou graag een lesje doen.Elske?
Noord Holland hier!! Kom je in de buurt van Alkmaar?? Mon en ik zijn erg aan les toe
gr. AnneMarie
Als dyonne nou zaterdagochtend een uurtje doet, ga ik proberen te zorgen dat de rest van de dag vol komt!
Slapen hier kan ook altijd vrijdag en/of zaterdag!
Always put the relationship first!
Ik doe ook graag mee, mijn voorkeur gaat uit naar het weekend of 2e paasdag.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ali?
Elske!
Marlous
Vrijdag 9:
na 17u Joram
Zaterdag 10:
Dyonne?
Boskoop
Zondag 11:
Alkmaar AnneMarie en Nicolien
Ik zou ook graag een uurtje les willen op zondag de 11de!
Hoi,
Ik zou graag vrijdag uurtjes les willen hebben na 17:00. Stal zit naast Driemond (Amsterdam Zuid Oost).
Ja, 2e paasdag is goed. Hoe laat denk je hier te kunnen zijn? Ik wil graag 2 uur les.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik zou graag zaterdag de 10e weer les hebben (voorhout)
Groetjes Sandra
Is het mogelijk deze lesdag bij jullie op zondag te plannen? Of evt. een week later?Oorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
Ik heb nu in Gouda een stal waar ineens meer mensen enthousiast zijn geworden, zodat ik daar al bijna een hele dag kan vullen. Maar zij kunnen alleen op zaterdag.
Zondag is hier eigenlijk ook lastig tegenwoordig, voor mij niet, maar Nel werkt op zondag, en Kiki heeft zondags meestal ook andere verplichtingen en dus niet zoveel tijd.
Een week later, is dat dan wel op zaterdag? Want dat zou denk ik wel een optie zijn, zal het vandaag even overleggen.
Ja, een week later op zaterdag zou voor mij wel kunnen. Dan kom ik gewoon 1 dagje met de trein
Weet je dat wel zeker na die laatste keer
Ik ga het vandaag even in de groep gooien, denk dat dat wel goedkomt.
ik ben nieuw op dit forum,
heb al heel vaak de equisense dvd bestudeerd maar vind het moeilijk om een start te maken.
zou het mogelijk zijn dat ik ook een lesje krijg? ik woon in lopikerkapel dat is in de buurt van vianen
Bladwijzers