Hier kun je reageren op de plannen uit het Ik heb een Plan! topic.
Je kunt vragen stellen aan de plan-op-steller, ideeën ventileren, en verbeteringen voor dit topic voorstellen.
Veel plezier!
Hier kun je reageren op de plannen uit het Ik heb een Plan! topic.
Je kunt vragen stellen aan de plan-op-steller, ideeën ventileren, en verbeteringen voor dit topic voorstellen.
Veel plezier!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Wat een goed plan, Roos!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Dit is idd al een mooi plan opzich!
Dank!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
heel mooi plan Roos!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Inderdaad een heel fijn plan
Fijn, die plannen!
Even een vraag, volgens Pat is het toch 'seven times in a row'?
Waarom in de plannen dan steeds een reeks van 5 dagen?
Is dat iets van de patterns, maken 2 dagen meer of minder weinig uit, kwaliteit/kwantiteit?
Je mag dus alleen een plan/idee geven als je lid bent van Sawy?
(Ben/mag/wil dat niet,)
waar zie je dat?Oorspronkelijk Geplaatst door LeonieL
A lot of people talk to horses, not many listen
Ik had een plan: voeren. Shanna had alleen geen honger :P
Wat een goed idee! Handig voor inspiratie-loze dagen
Surrender to fun!
Ik weet het niet zeker, vandaar dat ik het ook even vraag.Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Maar omdat je bij alle plannen Sawydingen in moet vullen, En het lijkt of heel dit forum lid is van die club/site
"Savvy" bij de plannen staat voor waar je met je paard mee bezig bent. Bij parelli heb je 4 savvy's: online, freestyle, liberty en finesse. Hier even een globale uitleg van wat ze inhouden.
Online = op de grond met een touw aan je paard
Freestyle = rijdend met losse teugels, waarbij je zo weinig mogelijk tot niks met je teugels doet
Liberty = op de grond met je paard los
Finesse = dressuur matig rijdend met contact op je teugels
Hopelijk is het het zo duidelijker?
Het klopt dat er veel mensen op het forum lid zijn van de savvyclub, maar lang niet iedereen hoor.
Aah! Bedankt, dat had ik idd niet helemaal begrepen!
Pfoew. Dit forum is nog leerzamer als ik al dacht
Niet echt een antwoord op je vraag want ik weet ook niet waarom de plannen in een reeks van 5 dagen zijn, maar misschien toch nuttige informatie: Ik was vandaag bij een level 3-4 clinic van Carmen Zulauf en zij raadde aan om bij LB paarden te volstaan met 3x iets herhalen omdat ze zich bij meer keren gaan vervelen.Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
Roos, even nieuwsgierig, dat eerste plan zou er zo eentje voor mij kunnen zijn.
Maar jij rijdt ook wel op Poca toch? Geeft ze pas sinds kort die reactie dan, of al langer?
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Bladwijzers