Goed bezig meiden!! Ook mijn printer is al aan het draaien
Maar even of-topic. Ik ben dyslectisch dus ik wil dit weten ter verbetering. Lijden is toch pijn hebben en leiden is leiden in de zin van begeleiden?? Of ben ik nu helemaal in de war.
Goed bezig meiden!! Ook mijn printer is al aan het draaien
Maar even of-topic. Ik ben dyslectisch dus ik wil dit weten ter verbetering. Lijden is toch pijn hebben en leiden is leiden in de zin van begeleiden?? Of ben ik nu helemaal in de war.
Stop thinking, start feeling
@Marleenz: Je hebt helemaal gelijk hoor.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Gelukkig ... Wist het even echt niet meer.. Door mijn dyslectie moet ik sommige dingen uit mijn hoofd leren. Wand met een D = Muur want met een T = omdat.. Zo deed ook bij leiden en lijden. Het was dan ook niet lullig of vervelend bedoeld maar gewoon even voor mijn eigen zekerheid..Oorspronkelijk Geplaatst door dusi
Thnxz
Dyslectics have more fnu Je hebt helemaal gelijk hoor Marleen
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Het was dan ook een spelfoutje van iemand met dyslexie..... zal ze je echt niet kwalijk nemen hoor.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Oorspronkelijk Geplaatst door sentaGeweldig ga nu even ter plekke door de grond zakkendyslexie.....
Nee joh!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Hier dochter van Senta in kwestie, die deze lijst dus heeft getypt.
Groot gelijk hoor, dat je even checkt, op de eerste pagina waren hier ook al grapjes over gemaakt
Wat Janneke ook al schrijft: "Dyslectics have more fnu"
Wordt mijn nieuwe lijfspreuk .... Als we ooit weer een playday hebben en je ziet een grietje met een shirt met "Dyslectics have more fnu" its meOorspronkelijk Geplaatst door Moon
Wat super
Ik ga er ook goed gebruik van maken
geweldig zo'n lijst
hij ligt hier ook al uitgeprint en in de startblokken om mee te werken
goed werk geleverd allebei, dank jullie wel
Wat een stoere lijst! Maare.. Carwash (bij obstakels) is dat wat ik denk dat het is?
Ik heb nog mijn twijfels bij 'overal aaien met een platje'.
Is het daar essentieel dat je zelf platjes hebt?
Dankje! Hier was ik naar opzoek !
Ga hem gelijk uit printen.
Never give up.
There is no such thing as an ending.
Just a new beginning.
Bladwijzers