En ik!
En ik!
Sorry, ik heb toen een geprinte versie op A4 gekregen.... mailen lukt daar niet mee
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Een geprinte versie kun je toch scannen en dan als pdf mailen???
Ik ben ook wel geïnteresseerd.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Ja, dat klopt ja, als ik dan nog zou weten waar ik de geprinte versie gelaten heb.... Wij hebben hier grote ruiming gehouden ivm kindje nr. 2 en sindsdien kan ik het niet vinden. Weg is het niet, maar waar het wel is...
Misschien is er iemand die het nog wel kan vinden en scannen????
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hoi Dames, ik heb dit bestand op PDF op de computer, ooit gekregen van Marlous. Als je je mailadres stuurt via pb dan verstuur ik het.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hallo Woopie,
Ik heb ook interesse in het pdf bestand 'voeren of voeden'. Zou je hem willen mailen?!
Mijn mailadres is: lizavanvelzen@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groetjes Liza
Fijn Janneke! Ik pb je ook even.
Haha, Janneke/Woopie, ik dacht dat ik je een pb stuurde, maar dat was dus niet zo....
Zo is het vast ook prima?!
Ja hoor, ik heb alleen een probleem, ik kan het bestand niet versturen, te groot voor de provider geloof ik, moet ik het dan gewoon opsplitsen? Of heeft iemand een ander idee?
Ik heb niet zoveel verstand van computers, wie denkt er even mee?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik zou het zo even niet weten?! wellicht met 'gedeelte documenten' optie o.i.d. in Hotmail?!
Heb je toevallig msn?
Als je het naar mij kan krijgen kan ik het waarschijnlijk wel tijdelijk op mijn website zetten zodat het daar voor de liefhebbers vanaf te downloaden is.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Dropbox?
Msn. dropbox, sorry heb ik niet. Nog andere optie,s, heb al gekeken of ik het kon splitsen maar lukte niet.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Het is inderdaad een mega bestand, scannen gaat denk ik ook (te)veel mb's opleveren.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Misschien wil Evi het ergens op de server zetten dat jullie het daar vanaf kunnen halen?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Kom er net achter dat ik Janneke via pb gevraagd had het te mailen, maar dat ik m'n adres er niet bij had gezet. Maar ik zie dat het voorlopig nog even niet lukt... Wacht rustig even af wat de oplossing is.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Bladwijzers