Wat ontzettend gaaf Sandra!!!
Wat ontzettend gaaf Sandra!!!
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
Euhm, HEBBE-HEBBE-HEBBE!!!!!!
Nee hoor, mag jij hebbe. Is je gegund. Heel veel speelplezier in die pracht bak.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ohh sandra wat gun ik jouw die bak toch enorm! Ben zo verschrikkelijk blij voor je
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Wat gaaaaaf!
Dat lijkt me nou echt heerlijk, heel veel plezier alvast
Always put the relationship first!
we zijn van plan om ons zomerhuisje in de zomer als vakantiehuis te verhuren. Dus als iemand het leuk vind om eens te komen logeren...
Heerlijk, veel plezier ermee!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Hahaha, weet wat je aanbiedt! Geweldig zeg, je eigen bak in de achtertuin en een heerlijk bos erbij. Wat een luxe! Geniet ervan! (maar dat zal wel lukken.. )
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ah, wat super gaaf Sandra ! Lijkt mij heerlijk om de paarden aan huis te hebben en helemaal met zo'n prachtig bak.
Super fijn voor je,
Oerlaag op 40 cm Bij ons heb zin je dan in het water
Wauw wat wordt het al mooi!! gaaf!
En wat heerlijk, zo een bospaadje aangrensend aan je bak
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Gaaf san, wat voor omheining komt erom heen ?
Dat weet ik nog niet precies, Marjo.
We waren eerst van plan om breed schriklint te doen, of iets van rubberband of autogordel. maar misschien wordt het toch wel een houten bakrand, aangezien we dit wat mooier vinden.
Er komt een hele grote schijnwerper op te staan zodat ik 's avonds ook nog wat kan doen. En we zetten er een zeecontainer langs als schuilstal. De bak is namelijk in de winter ook een paddock voor de paarden.
okee, ja zou ook hout doen
bij vriendin van mij hebben ze ook pas een bak gemaakt hebben ze teer palen langs gemaakt is ergg mooi geworden, maar stinkt wel ff de eerste tijd.
maar zo weet je wel dat je de eerste tijd ook echt niet weer hoeft.
wat zalig!
Bladwijzers