Bekijk Poll Resultaten: Met wat rij je en waarom?

Stemmers
93. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Barebackpad

    22 23,66%
  • Westernzadel

    21 22,58%
  • Engels zadel

    18 19,35%
  • Veelzijdigheidszadel

    6 6,45%
  • Schapenvachtpad

    2 2,15%
  • Iets anders

    24 25,81%
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 77

Topic: Met wat rij jij?

  1. #61

    Re:Met wat rij jij?

    Mooiiiiiiiiiii

  2. #62
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:Met wat rij jij?

    Idd mooi zadel!!
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  3. #63
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Met wat rij jij?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door masja
    Dit is volgens mij niet het soort Vaquero dat verder in het topic bedoeld wordt.
    Tenminste, niet die ik bedoel. Kijk daarvoor op: www.vaquero.nl

    Waar heb jij trouwens die seatsaver vandaan? Is dat gewoon bont, of zit daar nog gel oid. in??
    Gewoon bont. www.justwestern.nl


    Stop thinking, start feeling

  4. #64

    Re:Met wat rij jij?

    Sinds enkele maanden "duikt" er af en toe een westernzadel op, met daarop het plaatje "Vaquero Saddlery".
    Ook het westernzadel op de foto's in dit topic is een dergelijk westernzadel.
    Waar deze westernzadels vandaan komen is ons niet duidelijk; niets wijst op maker of importeur.
    Bij het exemplaar dat wij onder onze handen kregen, leek het plaatje er later opgezet te zijn, alsof iemand (importeur) wil meeliften op de naam "Vaquero".
    Helaas zal niet iedereen het geoefende oog hebben om de - kwaliteits - verschillen te herkennen en wij zouden het betreuren als deze westernzadels zouden worden gezien als gemaakt door "Louis van Kerkhoff - Vaquero westernzadels - Venlo - Nederland".
    Onze westernzadels hebben het V logo met tekst "Custom saddles - Netherlands" in de jockey-strip (achter de cantle) en op de latigo holder een idem V logo met een uniek serienummer.



  5. #65
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Met wat rij jij?

    Jee zeg dat is lullig!! Ik heb hem bij Fem gekregen en ben dr heel blij mee maar wat een slechte zaak!!


    Stop thinking, start feeling

  6. #66
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Met wat rij jij?

    Was aan het zoeken op internet naar aanleiding van het berchtje en kwam deze site tegen www.losvaquerossaddlery.com Qua bewerking lijkt het wel op wat zij maken. Dit zit in Texas... Ik zie alleen nog geen zadels staan.. Ga nog even verder op mijn zoektocht


    Stop thinking, start feeling

  7. #67

    Re:Met wat rij jij?

    Ik heb gisteren contact gehad met Esther Groen van Green Distance. Na een lange zoektocht naar een passend (western) zadel, overweeg ik nu toch voor Pias een lekker klein, licht zadeltje te laten aanmeten, geschikt voor buitenritten en meer dressuurmatig rijden. Ben nog niet helemaal uit het model, maar grote kans dat het een Gaston Mercier wordt. Wat een mooie zadels.... Als ik eruit ben, laat ik het weten.

    (Als iemand nog behoefte heeft aan een barefoot arizona of een continental westernzadel voor kleine paardjes, heb ik wat in de aanbieding )
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  8. #68

    Re:Met wat rij jij?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Jee zeg dat is lullig!! Ik heb hem bij Fem gekregen en ben dr heel blij mee maar wat een slechte zaak!!
    Als jij en je paard er gelukkig mee zijn, is dat toch prima.
    Wij zijn per slot niet de uitvinders van "het wiel" of exclusief eigenaar van het woord Vaquero (wel van ww.vaquerosaddlery.nl , .de en .eu), dat overigens in USA (m.n. California) een veel voorkomend woord is in de westernwereld.

  9. #69
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Met wat rij jij?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sablou
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Jee zeg dat is lullig!! Ik heb hem bij Fem gekregen en ben dr heel blij mee maar wat een slechte zaak!!
    Als jij en je paard er gelukkig mee zijn, is dat toch prima.
    Wij zijn per slot niet de uitvinders van "het wiel" of exclusief eigenaar van het woord Vaquero (wel van ww.vaquerosaddlery.nl , .de en .eu), dat overigens in USA (m.n. California) een veel voorkomend woord is in de westernwereld.
    Jee zeg..Ik vind dit wel een slechte zaak... Ik ben hel erg van het investeren in goede producten. Dit zadel ligt goed op Fem dus dat is fijn maar als ik dit geweten had...


    Stop thinking, start feeling

  10. #70

    Re:Met wat rij jij?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sablou
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Jee zeg dat is lullig!! Ik heb hem bij Fem gekregen en ben dr heel blij mee maar wat een slechte zaak!!
    Als jij en je paard er gelukkig mee zijn, is dat toch prima.
    Wij zijn per slot niet de uitvinders van "het wiel" of exclusief eigenaar van het woord Vaquero (wel van ww.vaquerosaddlery.nl , .de en .eu), dat overigens in USA (m.n. California) een veel voorkomend woord is in de westernwereld.
    Jee zeg..Ik vind dit wel een slechte zaak... Ik ben hel erg van het investeren in goede producten. Dit zadel ligt goed op Fem dus dat is fijn maar als ik dit geweten had...
    Geen punt van maken.
    Per slot heb jij niets verkeerds gedaan.
    Dat anderen een beetje aan het freubelen zijn geslagen kan jou niet aangerekend worden.
    Wij zijn er niet blij mee, maar kunnen er verder ook weinig aan doen.....

  11. #71
    Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Locatie
    Havelte
    Leeftijd
    39
    Berichten
    505

    Re:Met wat rij jij?

    Op Tobbe heb ik Wintec pro dressuur liggen.
    Zowel Tobbe als mij bevalt super goed, ik heb nog zadelmaker na laten kijken en hij was zeer tevreden. Enige waar aan gewerkt moesten worden was dat Tobbe wat scheef gespierd is.

    Ik dit zadel aangeschaft voor lange afstandsritten en daarvoor bevalt zadel zeer goed. Heeft fijn zachte en vlakke zit en je kunt lekker lang zitten met veel been vrijheid wat ideaal is .

  12. #72

    Re:Met wat rij jij?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door joram
    Op Tobbe heb ik Wintec pro dressuur liggen.
    Zowel Tobbe als mij bevalt super goed, ik heb nog zadelmaker na laten kijken en hij was zeer tevreden. Enige waar aan gewerkt moesten worden was dat Tobbe wat scheef gespierd is.

    Ik dit zadel aangeschaft voor lange afstandsritten en daarvoor bevalt zadel zeer goed. Heeft fijn zachte en vlakke zit en je kunt lekker lang zitten met veel been vrijheid wat ideaal is .
    Heb jij diegene met die verplaatsbare kniewrongen dmv klitteband?

  13. #73
    Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Locatie
    Havelte
    Leeftijd
    39
    Berichten
    505

    Re:Met wat rij jij?

    Ja dat klopt.

  14. #74

    Re:Met wat rij jij?

    Dat lijkt me wel lekker zitten omdat je ze dus kunt aanpassen zoals je wilt.

  15. #75
    Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Locatie
    Havelte
    Leeftijd
    39
    Berichten
    505

    Re:Met wat rij jij?

    Moet wel zeggen dat ik wrongen tot nu toe zelfde heb zitten als begings af aan.

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •