Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Topic: online slagen?

  1. #1

    online slagen?

    Ik heb hier al enkele berichten gelezen, maar kan je ook online de cursus volgen voor level 1, 2, enz...? En zo level 1 (en volgende) instructor worden? Want dat zou wel een stuk handiger zijn om elke keer naar Nederland of Amerika te moeten gaan (woon namelijk in België en daar hebben ze nog niet echt zo'n cursussen)

    Xx Thalya

  2. #2
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:online slagen?

    Je kunt de fast track doen in Engeland om daarmee 1ster instructeur te worden volgens mij.
    je moet hiervoor wel level 3 hebben dacht ik.

  3. #3
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re:online slagen?

    Hoi Thalya,
    Misschien wil je je eerst even voorstellen voordat je een vraag stelt?

  4. #4
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Westmeerbeek
    Berichten
    298

    Re:online slagen?

    Voor België zijn er 5 parelli instructeurs. kijk maar eens op www.parelli.nl, en dan onder 'Instructeurs'.

  5. #5
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:online slagen?

    Er wordt eigenlijk meer gedoeld op een topic bij het forumdeel 'Stel je voor' Dit is een vrij persoonlijk forum en we vinden het leuk om dat zo te houden Maar ok, je hebt je voorgesteld Welkom!

    Je bedoelt of je op internet zo'n instructor cursus kan volgen? Nee, dat kan niet, hiervoor moet je wel echt naar Engeland of Amerika of waar ze dan ook de cursussen geven. Gewone Parelli-lessen worden wel bijna overal gegeven, de instructeurs zijn de vinden op de site, zoals Etoucha al zei
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  6. #6

    Re:online slagen?

    hmm een vriendin van me zegt net dat je level 1 enz wel online kan volgen via de savvy club... Klopt dit?

  7. #7
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:online slagen?

    Je kan er wel een hoop info vinden, maar het hele Level 1 volgen kan niet online, daarvoor zou je 'm moeten kopen (is te bestellen op de Parelli site en 2ehands ook wel te krijgen).
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  8. #8
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re:online slagen?

    Of bedoel je dat je online level in wilt doen? Als in: aan een leadrope?

  9. #9

    Re:online slagen?

    Ja dat zat ik ook te denken.

    Online als in 'aan een touwtje'.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  10. #10

    Re:online slagen?

    Lekker duidelijk topic...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  11. #11
    Actief Forumlid Moon's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Wierden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    949
    Dagboek Berichten
    14

    Re:online slagen?

    Ja, inderdaad lekker vaag allemaal.

    Thalya, je kunt via de info op de savvy club site én DVD's van Parelli (2ehands te bestellen of via Parelli) wel zoveel info vinden dat je met je paard aan de slag kunt. Ook kun je via de savvy club site een auditie, tegen betaling, insturen voor de verschillende levels. Als je deze haalt kun je zeggen: "ik heb parelli level 1 gehaald".

    Dit maakt je echter nog geen Parelli instructeur. Hiervoor moet je een cursus doen in Engeland of Amerika.

  12. #12
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:online slagen?

    Ik denk zowiezo dat het verstandig is eerst nog even wat jaren ervaring op te gaan doen. Beginnen met het parelli programma is een goede start (persoonlijk zou ik de oude level 1 en 2 kopen met de boekjes en dvd's), maar instructeur worden vereist toch wel een stuk meer ervaring dan een half jaar.

  13. #13

    Re:online slagen?

    ja dat weet ik wel dat het meer dan een half jaar ervaring vraagt, maar ik kan toch maar al kijke hoe het hele systeem in mekaar zit en waar ik dit kan doen?

  14. #14
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:online slagen?

    Als jij denkt dat je ver genoeg bent om instructeur te worden, dan ga je toch gewoon je level 3 of 4 auditie insturen? Als je deze certificaten op zak hebt kun je een fast track cursus doen in Engeland (4 weken geloof ik) waarna je 1 ster instructeur wordt als je deze goed afrondt.

    Ik ben nu trouwens wel erg benieuwd! heb je filmpjes van jezelf online staan toevallig?
    ik ben gewoon nieuwsgierig hoor. ik zie graag andere mensen bezig met hun paard en aangezien je hier net binnen komt vallen met de vraag hoe je instructeur bent, dan word ik wel nieuwsgierig naar je kunnen.

  15. #15

    Re:online slagen?

    Ik ben bijlange nog niet ver genoeg om instructeur te worden, heb ik ook nooit beweerd . Moet je niet alle levels doen? Je kan er toch niet zomaar een paar overslaan of wel?
    Deze zomer gaan ik en een vriendin samen werken met paarden, dan gaat ze me ook eens komen filmen zal de link hierop plaatsen. Een collega van me heeft ook al een paar foto's, zal hem nog eens vrage om ze door te sturen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •