Oorspronkelijk Geplaatst door
lila
Er mag van mij een groep worden gemaakt, waar forumleden die daar prijs op stellen lid van kunnen worden (zoals de "Belgjes") en dat ze dan dáár paarden van kennissen aanbieden. Zelf bij de blauwe buren mag je bij de gewonde advertenties geen paarden aanbieden die niet van jou zijn. Dat moet daar bij de commerciele advertenties. Duidelijk gescheiden dus. Gewoon om even aan te geven dat het niet heel uitzonderlijk is om er paal en perk aan te stellen.
Nogmaals: bij forumleden kén je het verhaal, de achtergrond van het dier, de soms moeilijk omstandigheden waaronder het gebeuren moet. Dat we daar niet iedereen over één kam scheren moge duidelijk zijn. Dat heeft idd te maken met het aantal posts, hoe lang ben je al lid, hoe actief ben je, hoe discussieer je mee (of niet), hoe inhoudelijk zijn je reacties. Vandaar mijn voorstel van minstens een flínk aantal posts. We leven vaak intens met elkaar mee, helpen elkaar waar nodig, ook met het zoeken naar een goed huis. Omdat je elkaar beter kent is er vaak ook begrip voor de omstandigheden; als je nuchter kijkt zijn daar nu eenmaal verschillen in, helaas scheert Willeke iedereen over 1 kam; in vind dat
erg naar en onverdiend naar Trea toe
!!! Niet in het minst qua timing. Bah. Als we hier werkten met kaarten kreeg je van mij "rood".
Wil je kennissen helpen met het zoeken van een huis voor hún dier, adverteer dan op marktplaats, krantjes, marktnet; er zijn zóveel plekker waar dat speciaal kán. Niet hier alstublieft. Laten we hier in vraag en aanbod gewoon halsters, zadels en aanverwanten verhandelen en dan idd zo nu en dan een dier van één van ons die helaas een andere thuis nodig heeft. Dan kunnen we er ook voor gáán.
Bladwijzers