Ik hoop dat dit topic hier goed staat..
Ik sta sinds kort op een nieuwe stal, waar eigenlijk niemand aan NH doet en de meeste mensen er ook nog nooit van gehoord hebben. Een aantal mensen zijn wel geïnteresseerd in wat ik doe. Ik ben zelf nu veel met de Parelli-methode aan het oefenen. Ik zou ze graag willen laten zien wat je allemaal kan bereiken met Parelli. Het lijkt mij leuk om samen te gaan lessen en samen te oefenen
Ik heb op YouTube wel een filmpje gevonden waarin het systeem van de levels en de Savvy's wordt uitgelegd. https://www.youtube.com/watch?v=7F5IpJSCge8[/video] Maar ik zoek nu eigenlijk nog een filmpje waarop je dus ziet wat het resultaat uiteindelijk is Het gaat namelijk echt om mensen die nog nooit een show, demo, dvd, oid hebben gezien. Die vinden het toch vaak leuk om te zien waar je naar toe werkt. En dat kan ik ze nog niet laten zien
Op de website van Parelli Nederland staat de methode in ieder geval allemaal heel duidelijk uitgelegd. Als iemand nog een link heeft naar een mooi filmpje, dan zou ik daar heel blij mee zijn!
Bladwijzers