Hoi
Ik zag op de site van PN dat miv 1 augustus ook
de Savvy Club voor Nederland mogelijk is .
Leuk lijkt me wel de moeite waard (wat ik ervan gehoord heb!)
Hoi
Ik zag op de site van PN dat miv 1 augustus ook
de Savvy Club voor Nederland mogelijk is .
Leuk lijkt me wel de moeite waard (wat ik ervan gehoord heb!)
Oh wat leuk! De Amerikaanse savvy-club leek me al erg de moeite waard, eens kijken wat het hier gaat worden.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Het zal zeker de moeite zijn, we krijgen immers dezelfde DVD's en magazines als in de US!Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
groetjes,
Kristien
Joehoe laat maar komen!!!!
maar wel 3 maanden later zeker?
haha niet zo nega, joh, kracht van positief denken.... en wie weet...Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
En wakostda??????
veel waarschijnlijk
Jongens jongens...beetje positiever mag wel hoor! Savvy club lijkt me in ieder geval veel leuker dan savvy card. Fijn dat ze dit systeem nu ook op het vaste land van Europa gaan gebruiken, ben benieuwd naar de magazines etc. Ik wil wel lid worden
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Anders maken we een Forum-savvy-leeskring en doen we allemaal een bijdrage (zegt de failliete student...)
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
goed plan Pais, ik doe mee!!! (een maandje meer of minder maakt dan ook weinig uit)
Oh maar een savvy-club lijkt mij ook leuk hoor, en misschien wil ik ook best wel lid worden, maar dan wil ik wel eerst weten wadakost!
Ja mij ook, en wil ook weten wadakost
www.crystal-carving.com
Volgens Urs zou het ongeveer 25 tot 30 euro per maand gaan kosten.
watte???????????? huh, da kan mijne portemonnee ni aan hoor, veeeeeeeeeeeeel te duur. Ben maar een arme, hard werkende mens die probeert te sparen voor een huis
Bladwijzers