Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Horse as teacher

Horse as teacher

Wie heeft deze boeken gelezen?
    Ik heb namelijk de dvd the path of the horse in huis en vind het een hele mooie dvd en deze paardenmensen spreken mij allemaal heel erg aan. Nu zag ik dat er ook twee boeken van zijn.
    Maar voor ik deze aanschaf zou ik eerst graag horen wat jullie ervan vinden en wat ik van de boeken kan verwachten.

Re:Horse as teacher

mooie boeken voor als je filosofisch ingesteld bent. Het zijn geen "doe" boeken maar "denk" boeken.

Kennis gaat voor spiritualiteit volgens mij.

Ik zou me eerder willen verdiepen in paarden kennis dan in filosofie. Dat kan later nog.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Ik ben al die boeken over paarden kennis een beetje zat (ik heb er ook al heeeeel veeel gelezen).
    Ik zoek nu een boek dat meer gaat over de lessen van paarden en paarden en spiritualiteit enz. die een beetje makkelijk te lezen is.
    Is dit boek dan een goed boek?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door natural-horse
    Ik ben al die boeken over paarden kennis een beetje zat (ik heb er ook al heeeeel veeel gelezen).
    Ik zoek nu een boek dat meer gaat over de lessen van paarden en paarden en spiritualiteit enz. die een beetje makkelijk te lezen is.
    Is dit boek dan een goed boek?
    En loopt je paard dan nu vol vertrouwen met jou op haar/zijn rug naar het bos?
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

ik weet niet of ze makkelijk te lezen zijn voor je...
    Maar als je wat anders wil lezen dan zijn ze zeker de moeite waard
    neem anders eens een kijkje op http://www.horseconscious.com/
    kan je meer info vinden wordt je een member dan kan je vele telecalls volgen en nog "na luisteren"

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    ik weet niet of ze makkelijk te lezen zijn voor je...
    Maar als je wat anders wil lezen dan zijn ze zeker de moeite waard
    neem anders eens een kijkje op http://www.horseconscious.com/
    kan je meer info vinden wordt je een member dan kan je vele telecalls volgen en nog "na luisteren"
    Bedankt! Die site had ik nog niet gezien. Lijkt me een interresante site.

Heb jij beide boeken gelezen? Zo ja wat vond je ervan?

Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar ik heb diverse gesprekken gehad met de maakster. Soms heb je eerst wat geld nodig om iets te kunnen aanschaffen. En daarbij zit het wel eens tegen. Keuzes maken he? Altijd moeilijk.
    Ze komt ook zeer binnenkort weer naar Nederland geloof ik. (was ook al geweest) of net op de grens met duitsland. Weet het niet exact meer.
    slordig dat ik dat vergeten ben..

Ja, maar ik heb gekeken hoeveel het kost en de boeken kosten als je er 10 te gelijk kost maar €15,- per stuk. Dan komen ze uit Amerika hierheen via de post. Dus dan valt het nog wel mee want dan heb je beide voor €30,-

Oke, ik hou het in de gaten. Zou ze dan ook workshops geven? Lijkt me namelijk erg interessant.

haar site voor meer info
    http://www.coachingwithhorses.com/

O, ik wist niet dat Kathy Pike de schrijver is van beide boeken.

Bladwijzers

Forum Rechten