halleluja !!!!!!!!!!!!!!! dat is het helemaal en wat zegt de jury ervan want volgens mij mag het niet volgens de boekjes
halleluja !!!!!!!!!!!!!!! dat is het helemaal en wat zegt de jury ervan want volgens mij mag het niet volgens de boekjes
Wauw, rij je echt op wedstrijden zonder bit? En de jury ziet het niet eens? Dat is wel gaaf zeg!
En wat voor optoming gebruik je dan?
interessant topic! als ik iets meer savvy heb wil ik ook gaan mennen met mijn haf maar ik vind het zo sneu voor je paard als het eerst constand zonder bit wordt gereden en dan in eens een bit in moet.....
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Wat GAAF Heidi! Wat voor optoming gebruik je dan die zo weinig opvalt dat men op de wedstrijden niet ziet dat je bitloos rijdt?
En hoe wil ze dan verborgen houden dat ie geen bit in heeft? Het spijt me maar volgens mij voel je dat altijd, niet direct negatief maar er is wel degelijk verschil. Ik denk trouwens dat ej wel een porbleem hebt als je betrapt wordt (vraag me dus nog steedas af hoe ze dat dan doet, bit in en dan teugels aan de neusriem....?)
Bladwijzers