Wat jammer dat er niet meer meedoen! Ik heb geen trailer anders had ik Rick wel willen meenemen (en lopen vanaf Westbroek is niet zo ver maar nu nog wel té ver .)
He ja eindelijk weer eens kaatsOorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
A lot of people talk to horses, not many listen
Weet niet of je dat kunt/wilt maar te paard vanaf Westbroek is volgens mij goed te doen hoor! Ik ben als ik op mijn gps kijk te paard toevallig wel ter hoogte van Westbroek geweest tijdens een buitenrit. Door het Noorderpark en dan ben je al bijna bij onze stal.Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Jammer dat er zo weinig combinatie,s zijn, was eigenlijk wel leuk geweest als we zelf wat meer aan de slag zouden kunnen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wauw... Ik kom nog in het bloopertopicOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Stop thinking, start feeling
offff met de fiets Heidi
A lot of people talk to horses, not many listen
Hihi kaats...
En ja, jammer dat er niet zo heel veel mensen komen. Ik snap het overigens heel goed, je paard vervoeren is nu eenmaal niet altijd haalbaar en de deelnemers hebben ook wel erg veel pech. Ziekte, kreupele paarden... dat is gewoon overmacht.
Het zou wel erg leuk zijn als je met Rick komt Heidi! Ik snap wel dat het misschien net een brug te ver is, maar toch... een leuk idee.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Mwah ik kan me leukere ideeën bedenken dan in de krant te komen met als kop: "knap paard gaat er met klein meisje vandoor op weg naar training, de training was een brug te ver" :lol: Ik ga toch liever voor veiligheid . Als iemand op een neer wil rijden om hem op te halen en weer weg te brengen vind ik het een ander verhaal .
Ik meld me aan als kijkerOorspronkelijk Geplaatst door myracara
het is meer gewoon een forummeeting geworden zo!
Zal zorgen dat ik ook wat te drinken meeheb, ben even verdwaald in de lijst met eten.. gaan we nou bbq-en ofzo?
Ik kom ook kijken Wat gezellig dat er zoveel forummers komen
Combinaties:
Als je zeker weet dat je wilt komen, wil je dan je naam vetgedrukt maken?
Nicky - Myra
Zayna - Sultan
Sanne - Volley
Dineke - Moon
Maaike - Vosroy
Kijkers:
(zoals gezegd, je hoeft je niet echt op te geven, maar het is handig en leuk om er een beetje zicht op te hebben)
Floor
Rianne
Marlous
Marleen
Dana
Heidi
Eva
Charlotte
Frances
Nienke-W
Ilian
Priscilla
Mariel
Wendela
Jasmijn
Roos
Karianne (niet zeker, maar lijkt me wel erg leuk)
Mera
Yvonne
Leonie
Annemieke
Oh, ik wilde komen kijken, maar moet helaas afzeggen! M'n moeder is de dag erna jarig en viert het de 29e. Veel plezier gewenst alvast
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Mij komt de datum helaas helemaal niet uit, jammer zeg! Ik zal dus ook geen kijker zijn.
Vond het wel en superleuk idee, misschien volgende keer beter.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes bruin:wendela
10 bolletjes bruin:wendela
10 krentenbolletjes: Zayna
10 krentenbolletjes: Jasmijn
3 stokbroden?:
bakjes salade: Jurgen en Mariska
2 pakjes ham:
2 pakjes jonge kaas: Jasmijn2
pakjes oude kaas:
Boter:
messen:
vorken:
2 kuipjes kruidenboter: Jurgen en Mariska
Appeltaartje: Mera
KaaTs en vleeswaren: Marleen
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Combinaties:
Als je zeker weet dat je wilt komen, wil je dan je naam vetgedrukt maken?
Nicky - Myra
Zayna - Sultan
Sanne - Volley
Dineke - Moon
Maaike - Vosroy
Kijkers:
(zoals gezegd, je hoeft je niet echt op te geven, maar het is handig en leuk om er een beetje zicht op te hebben)
Floor
Rianne
Marlous
Marleen
Dana
Heidi
Eva
Charlotte
Frances
Nienke-W
Ilian
Priscilla
Mariel
Wendela
Jasmijn
Roos
Karianne (niet zeker, maar lijkt me wel erg leuk)
Mera
Yvonne
Leonie
Annemieke
Jurgen
Mariska
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Bladwijzers