Leuk dat je komt Dineke! Dat vind ik echt gezellig!
Roos en Heidi ook!
Heidi: Er wordt niet zozeer les gegeven, maar er komen wel twee mensen een korte demo geven over Gymnastiseren. Dit zijn Kim van Equi-Unity en Josien van Paarden met Plezier.
Leuk dat je komt Dineke! Dat vind ik echt gezellig!
Roos en Heidi ook!
Heidi: Er wordt niet zozeer les gegeven, maar er komen wel twee mensen een korte demo geven over Gymnastiseren. Dit zijn Kim van Equi-Unity en Josien van Paarden met Plezier.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Helaas meld ik ons af, want ik mag voorlopig niet dressuren.
Ik hield er al rekening mee, met Andor's gezondheid. Ik hoop heel erg dat Andor zo snel mogelijk opknapt!Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Stop thinking, start feeling
Misschien wil priscilla wel lesgeven??? zou wel leuk zijn!
A lot of people talk to horses, not many listen
Ik ben er 'achter de schermen' al veel mee bezig om de dag een vorm te geven en lessen passen niet in het programma. Misschien dat er nog wel iemand een demo kan geven, maar dat zou dan sochtends of eind vd middag zijn (dan zijn er waarschijnlijk niet zoveel mensen).Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
De opzet is nogsteeds een playday met als thema gymnastiseren en tijdens de pauze zijn er dan demo's. Het grootste deel van de dag is het elkaar inspireren, overleggen en gezellig de dag doorbrengen.
Leuk dat je zo meedenkt!
Ok, ik begrijp het!
A lot of people talk to horses, not many listen
Combinaties:
Als je zeker weet dat je wilt komen, wil je dan je naam vetgedrukt maken?
Nicky - Myra
Yvonne - Skey
Mera - Thorsten
Zayna - Sultan
Janneke - Whoopie
Maaike - Vosroy
Sanne - Volley
Margot - Aliso
Hester -
Dineke - Moon
Kijkers:
(zoals gezegd, je hoeft je niet echt op te geven, maar het is handig en leuk om er een beetje zicht op te hebben)
Floor
Rianne
Marlous
[b]Marleen[b]
Dana
Heidi
Eva
Charlotte
Frances
Nienke-W
Ilian
Priscilla
Mariel
Wendela
Jasmijn
Roos
Karianne (niet zeker, maar lijkt me wel erg leuk)
May the horse be with you!
Fijn, nu zie ik je zaterdag 7 augustus en zondag 29 augustus .Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Thanks Nicky. Als ik niet ga beeldhouwen, kom ik langsOorspronkelijk Geplaatst door myracara
Wat leuk dat er zoveel mensen willen komen! Het lijkt mij erg gezellig om met zijn allen te lunchen, misschien dat er mensen zijn die het leuk vinden om daarbij te helpen?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Helaas moet ik me afmelden voor de gymdag .
Ik heb gister besloten na wéér een heftige kruepelheid dat thorsten een half jaar op de wei gaat herstellen in de hoop dat hij daarna weer goed is.
Wat een leuk idee, ik wil ook graag komen kijken! Ik moet alleen even kijken of ik misschien mee kan rijden met iemand, of dat het met het openbaar vervoer te doen is.
Bladwijzers