Waar kom je vandaan?Oorspronkelijk Geplaatst door Christnnne
Hoi Heidi!
Ik kom uit Apeldoorn.
Hé heidi dan kan je wel met mij mee rijden.
Als je de bus neemt naar nieuw millingen dan pik ik je daar op.
20 november clinic "communiceren" in Kootwijk. Mail voor meer info.
ik kom ook uit apeldoorn.
Ik wil heel graag daarheen, moet even kijken waarschijnlijk net terug van vakantie.
Even met vriendlief overleggen!
Lijkt me een slim plan Mera! Daar heb ik alleen maar respect voor.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Over een half jaar gaan we gewoon nog zo'n dag organiseren, MET thorsten en jij en Andor en Hester! Uiteraard kun je gewoon komen kijken de 29ste.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Goed idee Heidi, om allemaal iets mee te nemen.
Misschien dat niet iedereen daar zin in heeft en dat is ook niet nodig, als een aantal mensen wat meenemen en dat hier overleggen (zodat niet iedereen brood meeneemt en er ruzie ontstaat om het beleg ) gaat het helemaal goedkomen!
Dankjewel!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik hoop nog steeds dat ik kan komen, heb er zin in
Ik wil ook best iets meenemen voor de lunch hoor, alleen eet ik zelf dan niet mee, maar dat is geen punt!
A lot of people talk to horses, not many listen
Oke zal ik even een poging doen een lijstje dan?
Vul gerust bij als je andere prachtige inzichten hebt . Wil je iets meenemen: zet dan even je naam ernaast. Heel bewust heb ik van alle bolletjes soorten 20 stuks genomen (er komen rond de 30 man en doorgaans eet men gemiddeld 1,5 tot 2 bolletjes per persoon)
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes bruin:
10 bolletjes bruin:
10 krentenbolletjes:
10 krentenbolletjes:
3 stokbroden?:
bak salade:
2 pakjes ham:
2 pakjes jonge kaas:
2 pakjes oude kaas:
Boter:
messen:
vorken:
2 kuipjes kruidenboter:
...... <- vul gerust aan
Bedenk ik me gelijk: zijn er tafels aanwezig? Ik kan wel een tuintafeltje meenemen en twee koelboxen (mocht het warm weer zijn is dat wel handig met het oog op bederven). Vergeten de mensen vooral ook niet om evt. een stoel mee te nemen mocht het regenen en je niet op de grond kunt zitten.
Het is dan inderdaad Ramadan, dus ik heb verder geen wensen dan wat gezelligheid even kijken wat ik mee zal nemen hoor!
Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Drinken doe ik ook niet overdag
Bladwijzers