Ja dat is lief van je hoor Veel mensen denken alleen dat je wel water mag drinken, dus dacht dat jij dat ook dacht , haha
Mond spoelen mag wel inderdaad
Ja dat is lief van je hoor Veel mensen denken alleen dat je wel water mag drinken, dus dacht dat jij dat ook dacht , haha
Mond spoelen mag wel inderdaad
A lot of people talk to horses, not many listen
Nicky zoals het nu lijkt kom ik niet samen met Whoopie ( of ik moet nog een leuke vrachtwagen winnen of cado krijgen ). Ben wel van plan om te komen kijken,mischien neem ik nog een vriendin mee.
Ik zorg voor eigen eten ivm voedselovergevoeligheden.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik neem wel wat lekkers mee, appeltaartje ofzo?
En dan ga ik mijn verzorgpony maar groomen he
haha ja en er op mag ook hoor :P
A lot of people talk to horses, not many listen
Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Wow wow wow, wat een fijne mensen hier allemaal Ik ga me voorlopig geen zorgen over dat eten meer maken nu, dankjewel allemaal!!!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes wit: Heidi
10 bolletjes bruin:wendela
10 bolletjes bruin:wendela
10 krentenbolletjes: Zayna
10 krentenbolletjes: Jasmijn
3 stokbroden?:
bak salade:
2 pakjes ham:
2 pakjes jonge kaas: Jasmijn2 pakjes oude kaas:
Boter:
messen:
vorken:
2 kuipjes kruidenboter:
Appeltaartje: Mera
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik vind niets leuker dan het maken van een (vega) hartige taart, en bovendien hebben we waarschijnlijk een BBQ die zaterdag avond. Ik denk zomaar dat dat helemaal goedkomt, denken jullie niet?
En als iedereen nou zelf bord, bestek en mok meeneemt, en drinken voor zichzelf, dan kunnen we met elkaar delen (drinken) en komt het altijd goed
Ik heb er nog meer zin in dan ik al dacht, ben zo benieuwd! Ik begin echt gym-kriebels te ontwikkelen
Ik was dan weer niet van plan om om een hele BBQ mee te nemen :P Ik had het meer over de restjes Of reageerde je daar niet op?Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Zal ik vleeswaren en kaats etc doen?
Stop thinking, start feeling
Nou, de groep is al gehalveerd Dat geeft helemaal niet, we hebben toch geen accomodatiehuur.Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Maaike, weet jij al of je definitief mee wilt doen?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers