Klopt, staat er ook niet op, er is ook niet altijd plaats en ze nemen niet iedereen aan maar er staan wel degelijk diverse pensionpaarden (op vele hectaren biologisch land)!Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Klopt, staat er ook niet op, er is ook niet altijd plaats en ze nemen niet iedereen aan maar er staan wel degelijk diverse pensionpaarden (op vele hectaren biologisch land)!Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Kan een mod wellicht de discussies van het overzicht scheiden? Graag alstublieft dankuwel!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Misschien dat dit wel in de lijst past: http://www.staldeaarderhoeve.nl/welkom.html
Hier ben ik weleens geweest toen er nog geen groepshuisvesting was, toen vertelde ze al dat het plan er lag. Op deze stal hebben ze het concept van een Aktiefstal deels overgenomen, maar de paarden hebben in plaats van ruwvoerstations onbeperkt toegang tot hooi. Er staan ook paarden in boxen, zowel met als zonder uitloop.
Plaats: Achterveld (omgeving Amersfoort)
Naam: De Aarderhoeve
Accomodatie: binnenbak en buitenbak, spuitplaatsen, uitrijmogelijkheden etc..
Kosten: volpenson bewegingsstal 250 euro
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik ga er van de week kijken met een lesklant die een plekje zoekt voor dr paard. Ik ben erg benieuwd dus ga mee kijken!Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Wellicht is de stal van Zig wat:
www.manegenieboer.nl
Is in Hoogezand, ik vind het er geweldig!
Arm in gips excuus voor korte berichten, en teveel spelfouten....
stal de dijkhoeve in Amerongen.
www.pensionstalamerongen.nl
wij hebben een hit-actief (twee zelfs ), weidegang in de zomer. twee buitenbakken, 1 binnenbak (20x60), 3 longeercirkels, vlak bij leersumse bos.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
België: 2 lazy 7 ranch in Kalmthout (www.27ranch.be)
Stal ligt in Limburgs Belgie maar vanuit Zuid-Limburg (Maastricht en omstreken) heel goed te doen!
www.spirithorses.be
24/7 huisvesting in kuddes buiten, veel leuke workshops, bitloos, spoorloos, zweeploos en ijzerloos (natuurlijk bekappen). Veel naar buiten met de paarden, lekkere dagtochten in de zomer en goede lessen!
Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/
Plaats: België : Geel
Naam: Equimotion
www.equimotion.be
Plaats: België : Ravels
Naam: 4horses
www.4horses.be
In Brecht zou er ook een stal met veel weidegang zijn, maar ik ken de naam niet...
Oud topic krijgt een schop !
Een "emigrerende" stalgenoot met sociale KWPN ruin zoekt een fijne 24/7 buitenplek aan de friese kant van het Drents Friese Wold. Als iemand iets weet, dan graag hier even een berichtje!
Site: http://www.natuurpaard.nl/
Soort: Paddock Paradise
Volgens mij staan daar ook alleen 'natural' mensen. Dus 99-100% natural zou ik zeggen
Ik geef hier met het weekend voor de deur even een schopje tegenaan! Buitenplek gezocht in Zuid friesland, aan noorkant van het drents friese wold.
Bladwijzers