Ik dacht dat het misschien leuk is om een play day in Den Hout te organiseren. Zouden mensen hier interesse in hebben!?
Laat het maar weten hier in het topic!
Ik dacht dat het misschien leuk is om een play day in Den Hout te organiseren. Zouden mensen hier interesse in hebben!?
Laat het maar weten hier in het topic!
Yep interesse
Ben erbij!! Wanneer had je in gedachte?
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Opzich wel interesse, al ben ik niet altijd even flexibel omdat Aliso al veel moet reizen de komende tijd. Maar leuk plan!
Ja, wel interesse maar is afhankelijk van of ik vervoer kan regelen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Oke. Misschien is het eerst handig om te bekijken op wat voor dag het iedereen het beste uitkomt. Ik probeer een poll te maken maar geen idee hoe dat moet
Nou, Den Hout is gelukkig niet al te ver dus zou heel leuk zijn Weet niet of het qua tijd/datum gaat lukken maar heb op zich wel interesse.
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik ook!!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Als je terug in het tab van Natural Activiteiten gaat kun je ipv een nieuw bericht een nieuwe poll starten, rechts staat datOorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Lijkt mij ook leuk :lol:, maar kunnen wij al mee doen Anouk? Of is dat nog iets te vroeg?
Leuk Anoek.
Als ik geen wedstrijd of demo's heb lijkt het me leuk om mee te doen.
Als ik vervoer heb ben ik er ook heel graag bij!
Misschien heeft iemand hier nog een plekkie over in de trailert? Wino staat in Geffen (Oss)
*Hoop, hoop, hoop*
Klinkt alsof het een drukke playday gaat worden.... leuk
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Ik zou het erg fijn vinden als het op een zaterdag kan dan wil Huib mij wel brengen (mits het kan op die dag), maar op zondag wil hij graag fietsen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb een voorkeur voor de zondag. Misschien kan iedereen zijn voorkeur hier even laten weten?
zaterdag of zondag zijn voor mij allebei prima!
Bladwijzers