Ik heb me audities gefilmpt en nou wil ik ze opsturen. Maar ik snap er eigelijk helemaal niets van.. Hoe moet dit
Wie wil mij even de eerste keer helpen
Ik heb me audities gefilmpt en nou wil ik ze opsturen. Maar ik snap er eigelijk helemaal niets van.. Hoe moet dit
Wie wil mij even de eerste keer helpen
Lid worden savvy club, auditie formulier downloaden, uitprinten, invullen, scannen of als je geen scanner hebt foto's maken en dan die bestandjes + de link van je auditie (via youtube oid) opsturen naar het adres wat op het formulier staat. Oja, vergeet niet te betalen dat kan bij shop en dat audition payment na 1 a 2 dagen krijg je een nummer die je in moet vullen op het formulier. Het is dus niet het nummer wat je per direct krijgt.
ANOUK
Eerst betalen in de shop
Dan moet je 4 formulieren invullen
1: officiele auditie aanvraag met naam, link etc
2: auditie score sheet (alleen naam en paard niet invullen )
3: self assesments van de savvy die je opstuurd (2 pagina's)
Dan alles inscannen en mailen met de mail waarin je ook je link plakt. Opsturen naar:auditions@parelli.com
Simpel toch
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
officiele auditie aanvraag met naam, link etc
Hoe doe ik dat dan
Ga naar www.parellisavvyclub.com
Log in onder je eigen naam
Klik op levels pathways
dan op official auditions
Vervolgens klik je op de savvy die je wilt insturen en print je dat uit.
Dan vul je alles wat je kunt invullen in en scan je dat in.
Ingevulde formulieren opsturen en KLAAR!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Gelukkig heb ik vandaag te horen gekregen dat ik weer Engels ga krijgen op school
Je bent een schat!
En nog 1 vraag. Die code hoe vraag ik die dan aan
Betalen dan krijg je m via de mail.
In de SHOP op www.parelli.com kun je in de rechter kolom onderin klikken op 'audition payment'Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Betalen en dan krijg je een bevestigings mail. Dat is niet je auditie nummer. Die komt een aantal dagen later via de mail.
En je mag maar 1 Savvy per keer insturen toch?
Als je 3 keer betaald en dus op iedere formulier een ander auditienummer invult mag je volgens mij in een mail wel meerdere audities neerzetten.
Bladwijzers