Oef Amon vakantie ik ook geloof ik, had niet gezien dat er op mijn topic inmiddels weer geantwoord is.
Tsja, ik zal moeten afwachten wat de rust en de vrijheid voor Amon heeft gedaan, misschien dat er een hoop frustratie bij hem weg is genomen, misschien is hij nog maffer geworden. Ik zou het niet weten hihi.
Om mezelf beetje te trainen, want anders zak ik wel heel erg in spierkracht terug, rij ik elke week even heerlijk buiten op een manege haffie. Lekker los, en vindt het zo leuk de reactie's van anderen hoeveel vrolijker en leuker dit paardje nu loopt.
Ben dus onwijs Parelli aan het promoten, en tsja dat gaat gemakkelijk als mensen het verschil zien he ?
Over een paar weken ga ik het programma weer oppakken, en zal een aantal tips van jullie toepassen, als ik het lef heb, want vrees dat ik nog steeds niet over mijn diepgewortelde angst heen ben.
En als ik Amon zo stoer op het land zie staan, kuddeleider in een hele relaxte vorm, geen geweld, dreigende blik is genoeg, lekker gespierd van het lopen, tsja dan kan ik me daar geen angsthaas bij voorstellen.
Ga er dus echt vanuit dat dit maffe gedrag in de buitenbak, de racemodus dus, puur een uitlaatklep is.
En dat hij gewoon voor buiten nog verkeersmak gemaakt moet worden, dat was hij dus duidelijk nog niet.
Het komt wel goed denk ik met veel vertrouwen en geduld.
Thanks voor alle reacties
Bladwijzers