Hoi allemaal,
Ik zit al een paar dagen met mezelf in discussie en ik kom er niet uit dus hoor graag jullie ideeën.
Zaterdag had ik les, en waren we bezig met de driving game. Er lag een balk in de bak en Lazir stond daar vanaf mij gezien rechts naast. Ik stond in zone 1. Het plan was om zijn voorhand over de balk te krijgen (naar links dus). Ik draaide mijn lichaam richting de linkerkant van de balk, naar waar hij naartoe moest gaan. Mijn stick was echter aan zijn rechterkant om hem te driven.
Lazir ging niet echt. Toen hoorde ik dat mijn energie een soort blokkade voor hem was aan de ene kant, terwijl ik met de stick aan het driven was de andere kant. Toen ik mijn lichaam draaide en dus mijn energie rechts van hem deed, zette hij wel weer heel mooi zijn voorhand over de balk neer. Het leek me op dat moment echt heel erg logisch.
Maar er als ik hier nu over na denk en uit probeer met allerlei games dan kom ik er toch niet helemaal uit. ik draai meestal mijn lichaam naar waar hij naartoe moet, maar zit ik hem dan ondertussen wel weer in de weg? Hij reageert meestal wel goed dus het leek mij zelf niet het geval dat ik hem in de weg zit. Als je bijv. een squeeze doet, dan draai je toch ook niet je lichaam naar zijn zone 5 om te driven?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen omschrijven, anders hoor ik het wel
En misschien dat ik het in mijn les toch gewoon heel verkeerd heb begrepen hoor, dan zit ik misschien te moeilijk te doen, maar ik wilde het toch even aan jullie voorleggen
Bladwijzers