*ik reageer maar even hier voor het overzicht*
yoyo is misschien ook wel een leuk thema, omdat je het echt met ALLES kan combineren (blok, point to point, hellingen, trailers, 8-tjes, what nhm nmmkever)
*ik reageer maar even hier voor het overzicht*
yoyo is misschien ook wel een leuk thema, omdat je het echt met ALLES kan combineren (blok, point to point, hellingen, trailers, 8-tjes, what nhm nmmkever)
May the horse be with you!
Jajoh, dat in cirkeltjes ronddraaien
Ik ga voor de yoyo!
Kan ik wel leuke filmpjes van maken, denk ik (trailer, bal, helling, bocht om, weetikveel)
May the horse be with you!
Ik wil ook een helling! Heb vandaag wel yoyo gedaan met een slinger heb zijn billen er keurig mooi ingeparkeerd. Was wel grappig hoor zo'n stel billen met van die kleurige vlaggetjes Het bochtje achteruit hebben we vandaag ook gedaan en was gaaf! Nu nog iemand die die gekke fratsen van mij kan filmen (vlaggetjes vandaag wel weggegooid...waren toe aan vervanging hihi)
Hier weinig circling game omdat ik gewoon niet kon grondwerken door het weer.
Wil er de komende tijd nog wel wat mee doen.
Maar yoyo is ook een leuk onderwerp.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
yoyo lijkt me ook wel prima thema, leuk wat nieuwe inspiratie krijgen
Komt er nog een apart topic voor?
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
hmm komt niet echt op gang he
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Nee inderdaad, werd er wel geïnspireerd door! Maar eerlijk is eerlijk, heb er zelf nu ook niet hard aan meegewerkt om het 'levend' te houden
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik heb een week circling gemist ivm sneeuw en ijs. Misschien is yoyo wel meer winterproof thema?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik vind yoyo ook een goed thema Het is winterproof en je kan het overal doen.
Zullen we daar weer een apart topic voor aanmaken voor de komende twee weken? Dat is wel zo overzichtelijk (Moet iemand anders even de inleiding schrijven, want Evi is er nu niet...)
Lijkt me een mooi plan, wellicht 1 van de mod's?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
ivm het winterweer, misschien is het leuk om het thema in de trend te houden van:
slow and right!
omdat t gladder is en de paarden en mensen zowieso voorzichtiger zijn is dit wellicht een goed moment om wat je al kan met je paard eens te verfijnen. Dus wellicht een langzamere gang, maar wel met meer precizie! (uhm hoe schrijf je dat?)
3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice
precisie
Goed idee!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Orsini, kan je jouw idee meer toelichten?
Verfijnen kan je door de afstand groter te maken ( langere touwen)
Of oefeningen met obstakels doen.
En..?
Kun je door te verfijnen toch provocative blijven voor je paard?
Alvast bedankt.
Bladwijzers