Ja, nieuw thema! Sideways is echt een goed idee, Wien Wil mijn sideways in draf verbeteren bij Wick, zowel online als freestyle en Pup mag wel beginnen met sideways towards
Ja, nieuw thema! Sideways is echt een goed idee, Wien Wil mijn sideways in draf verbeteren bij Wick, zowel online als freestyle en Pup mag wel beginnen met sideways towards
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Fijn fijn, weer animo voor een nieuw thema. Wie wil de openingspost maken? Hoeft niet heel uitgebreid hoor
Ik grijp deze gelegenheid aan om mijn zijgangen onder het zadel te verbeteren en wat meer purpose toe te voegen aan m'n sideways (hele gave Zone 5 galopwisselslaloms gezien, da's een mooi doel voor de toekomst)
Ik ben een waardeloze inleidingenschrijfster, maar vindt het thema helemaal leuk!
May the horse be with you!
Ik ga wel even een poging wagen, vul maar aan.
Goed thema! Kan ik sideways over een obstakel weer eens oppakken.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Hmm, niet echt een officiele game, maar het is wel iets waar ik zelf intensief mee worstel: van hand veranderen...
Zou zoiets ook een thema kunnen zijn of moet het echt een van de 7 games zijn?
Anders iets als playing with obstacles? Ik ben in elk geval wel benieuwd wat anderen allemaal bedenken als het om werken met obstakels gaat. Het lijkt me leuk om daar inspiratie uit op te doen!
Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek
Een thema over obstakels lijkt me een beetje te breed, maar volgens mij hoeft het geen "game" te zijn. Alhoewel een wisseling van hand me iets te klein lijkt als thema. Na sideways denk ik automatisch squeeze, dan hebben we wel gelijk de obstakels erbij. Iemand een ander idee? Een patroon misschien?
Ja lijkt me leuk om een patroon te doen Zelf nu veel met follow the rail. Touch it is ook leuk om inspiratie van te krijgen.
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik zat te denken aan Friendly Game. Dat kan je op alle niveaus spelen en in alle savvy's
Maar een patroon is ook wel leuk inderdaad. De figure 8 hebben we al een keer gedaan. Follow the rail is ook wel een goede.
ik stem voor Friendly :P
Omdat ik daar nog flink veel steken hebben laten vallen, moet ik nodig aan de slag
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik vind het allebei goede thema's, een game of een pattern, ik weet met allebei wel wat leuks. Follow-the-rail kun je zelfs zien als een friendly-game, dus dan is Friendly de meest overkoepelende game.
Wie maakt een topicje aan?
Nieuw thema? Follow the rail?
Heeft niemand meer interesse in een thema week?
Ik wel, ik vond het stiekem wel fijn om een plan en doel te hebben voor twee weken
Ja, ik ook
Bladwijzers