Ik heb nu een net gevonden wat dikke koord heeft de prijs is niet eens heel veel meer, en de mazen zijn 4 bij 4.
Ik heb nu een net gevonden wat dikke koord heeft de prijs is niet eens heel veel meer, en de mazen zijn 4 bij 4.
Het hangt er ook vanaf wat voor hooi je erin wilt stoppen. Vash krijgt hooi in een net van 6x6, hij krijgt naast wat weidehooi veel graszaadhooi, dat is erg grof en met een kleinere maas kan hij dat er anders niet doorheen krijgen.
"Goedkoop is duurkoop" is een tip die ik je ook mee wil geven, heb zelf de hooinetten van hooinet.nl buiten hangen en op stal, die gaan nu al bijna 1 1/2 jaar ongeschonden mee. De mazen lubberen niet uit, en het is gemaakt van mooi dik touw; lekker zacht voor de lippen die er toch heel wat uurtjes overheen gaan als ze staan te "grazen" uit het net. Op stal had iemand ook een net van Nicky's keet, die tweekleurige (zwart met blauw). De draad ervan is erg dun, én de mazen worden al snel groter bij gebruik, dus ja, dan heb je er niks meer aan (behalve om te proberen of het wat voor jullie is). Die zelfmaakdingen geloof ik persoonlijk niet zo in. Ze trekken behoorlijk aan zo'n net, het moet allemaal wel sterk zijn; het net en de ophanging.
Succes met zoeken!
Netten wat ik heb gezien met dikker touw met mazen van 4 x 4 is precies zelfde spul als hooinet.nl..
Dat is mooi! Moet je die nog zelf in elkaar zetten?
aanhangernetOorspronkelijk Geplaatst door lila
Wij hebben hier grote hooinetten met mazen van 4x4!
Gaat prima.. Zitten hier en daar wel al wat grotere gaten in; maar verder geen problemen eigenlijk.
*edit: mijn excuses, zie dat het topic al verouderd was!
You can't change the world around you, you can only change your view on it..
Bladwijzers