Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: Put your foot on something

  1. #1
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Put your foot on something

    Hallo allemaal!

    Met Easy(rbi) heb ik al veel vooruitgang geboekt in touch it. Hij word steeds nieuwsgieriger en wanneer ik hem nu ergens naar toe leid gaat hij niet erboven in zichzelf gekeerd staan wezen maar gaat hij even snuffelen.

    De volgende stap is put your foot on something. Dit is mij echter nog niet gelukt. Ik heb een mooie boomstamblok in de paddock die niet al te hoog is. Easy doet nog steeds net of het ding er niet is. Ik kan me niet voorstellen dat hij hem eng vind want hij ligt al 2 maanden in de paddock en hij moet er altijd langs als hij wil gaan drinken.
    Ook heb ik al vaker met hem bij het blok geprutst. Stapje voor stapje erheen resulteerd steeds in een stap erlangs in plaats van erover of erop. Hij word dan wel heel nieuwschierig en gaat me dan erg vragend aankijken omdat ik de hele tijd aan het meedraaien ben zodat ik recht tegenover hem blijf met het blok tussen ons in.

    Ook heb ik al vaker z'n voetjes 1 voor 1 erop gezet en dan even geaaid. Vervolgens zet Easy er nooit kracht op en haalt ze er weer af. Dit gaat verder niet heel erg gehaast dus het lijkt me dan niet een vertrouwens issue.

    Hoe start ik nu met put your foot on something. Easy bied ook niks aan wat er op lijkt en wanneer ik het bij een boomstam vraag stapt hij er altijd overheen(dan kan hij weer wel met z'n buik erboven staan).

    Iemand tips?

  2. #2
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Put your foot on something

    Ik zou beginnen met iets plats op de grond. Ik gebruik daarvoor meestal een "platje" van ikea, maar deze verkopen ze niet meer
    Maar in elk geval een tegel, een placemat, iets anders plats wat niet wegwaait, breekt en een paardenhoef kan hebben.
    Dat is eenvoudiger voor je paard om te snappen dan een boomstam, wat toch een behoorlijke stap vraagt.

  3. #3
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Put your foot on something

    Hey!
    Dat had ik eerder gehoord maar was het vergeten!

    Wanneer hij erop staat of aanstalten maakt geef je dan een snoepje als beloning of wat doe je dan?

    even verzinnen wat ik ga doen. Ik heb zelf geen platjes

  4. #4

    Re:Put your foot on something

    Ik heb nogwel wat nieuwe platjes over, mogen tegen verzendkosten wel richting Easy.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  5. #5
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Put your foot on something


    oh god, lekker puberaal

    Bedankt voor het aanbod!Ik ga zelf wel eventjes wat fabriceren heb ook nog een platte bovenkant van een hondenvoerton! ik denk dat ik die wel goed kan gebruiken! Die is ook vrij groot. Scheelt jou weer pakketjes verzenden.

    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het van de week proberen dan laat ik het wel even weten in dit topic!

  6. #6

    Re:Put your foot on something

    Ik heb laatst de hele ikea overhoop gehaald voor platjes. Nog gevraagd aan een verkoopster.... heeft u nog platjes .

    Ik heb bu een grote rode ronde placemat
    www.niettevermijden.com

  7. #7
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:Put your foot on something

    Doet Easy al wel touch it met de hoeven?

    Eigenlijk had ik het hele gebeuren met de voeten al opgegeven, zowel touch it als put your feet.
    Ik had weinig hoop dat ze het al zou gaan doen. Vond touch it helemaal niet leuk met mijn RB pony.
    Toch heb ik haar laatst weer een keer doorgevraagd om bij een playrol er gewoon een soort van per ongeluk tegenaan te lopen. Dat gebeurde, dus was al geweldig.
    Uhm, en toen ze dat door had ging het heel snel. En nu schopt ze overal tegen aan. :P
    En dus legde ik twee stenen neer, en ja hoor, ze probeerde wat met haar voet, en zette die er zelfs op. En staat nu met twee benen erop.

    Ik beloon eigenlijk nooit met voer, maar heb het bij hoge uitzondering hier wel gedaan.
    Elke goede try belonen. Soms tilde ze haar been op, maar zat ernaast, toch beloond.
    En sja, als ik haar nu zie, dan zou ik niet zeggen dat ik een paar weken terug hier nog niet eens over na zou denken dat dit ging gebeuren.
    En moet zeggen, het doet haar echt goed. Want sinds ze zo alles zelf omschopt etc, is ze veel minder angstig voor de dingen geworden.
    Daardoor ging ze ook de stenen onderzoeken en er zelfs opstaan.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  8. #8
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Put your foot on something

    Wat goed zeg!

    Ja easy sloot zich in het begin ook overal voor af. Echt zo van 'ik zie het niet dus het bestaat niet'. Nu gaat hij wel aan nieuwe dingen ruiken maar doet nog niks met z'n hoeven. Soms wel dat hij er echt tegenaan staat met z'n hoeven maar erop of schoppen ofzo. Zelfs over een zijltje loopt hij gewoon zonder ook maar 1x erop te maaien ofzo.

    Ik ga gewoon vrolijk door met proberen die stijgende lijn vast te houden tot we een voetje erop krijgen

  9. #9
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Put your foot on something

    Het is gelukt!

    Ik moest hem wat meer pushen(wat hij heel moeilijk vond). Maar hij kreeg het door en na een paar keer oefenen stond hij heel trots te wezen op het blok!

    Van dit;


    Naar dit:


    Naar dit:


    Eind goed al goed

  10. #10
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:Put your foot on something

    Supertof!! En leuke is, al ze het eenmaal doorhebben, wil hij straks niet anders meer.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  11. #11

    Re:Put your foot on something

    Nu kun je full member worden van het Block team! (2 voetjes er op)

    Ik vind jouw paardje er zooooooooo leuk uitzien!!

    May the horse be with you!

  12. #12
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Put your foot on something

    Ja! Ik dacht dat het nooit zou lukken

    Nu krijgen we vast weer problemen met put your nose on something

  13. #13
    Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Locatie
    Ermelo
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.875

    Re:Put your foot on something

    goed gedaan!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

  14. #14
    Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Locatie
    Arnhem/Veluwe
    Berichten
    1.947
    Dagboek Berichten
    10

    Re:Put your foot on something

    Wat een leuk filmpje! erg grappig gedaan met die textjes tussendoor. En die foto's daarna; super hoor dat het jullie gelukt is.
    Ispirerend! dank
    Leven is het meervoud van lef.

  15. #15

    Re:Put your foot on something

    Haha! Echt leuk, dat filmpje! Goed hoor, dat het toch gelukt is!

    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •