Ik wil graag zondag weer terug; gaat er dan een bus?Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
Ik wil graag zondag weer terug; gaat er dan een bus?Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
Happiness is not a destination, it is the road to travel
De bus gaat helaas niet, iets met veel tijd en weinig voordeel.
Ik heb voor een aantal mensen gereserveerd in Central Backpackers
In Room 1 zijn nu nog 2 plekjes vrij, bij Eef, Elske en Mariël.
Central Backpackers is echt het gaafste hostel waar ik ooit ben geweest. Relaxt sfeertje, kleurige inrichting, gratis ontbijtje (en avondeten, als je van spaghetti met tomatensaus houdt ) en lekkere lounge banken.
Hebben jullie je vliegtickets ook al geboekt?
@Mariel, jij gaat dus met een andere route qua slaapplek? Dan weet ik of ik voor 4 of 5 personen moet kijken namelijk
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Maris, Ja, ik heb besloten in 't hostel te gaan
Toch nog wel bedankt! Er staat niet zo veel geld op mn rekening, haha
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Wat doen de mensen die niet in hostel gaan eigenlijk? Ik moet maar eens even een hotel zoeken. Vriendlief gaat ook mee (die gaat de regio bekijken) en wij zijn samen krak en mikkig (bb ) dus een beetje slaapluxe is niet overbodig (wil vriendlief na het weekend zijn knieën nog kunnen gebruiken)
Waar heb jij die vliegopties zien staan?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Die vliegreis zie ik ook nergens, wij gaan hem nu boeken voor zo rond de 100-120 euro.
En qua hotel boeken we er eentje vlak bij de Celebration
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ondertussen is het ook 100-120 euro. Tenzij je 2 dagen van tevoren gaat en een dag later terug.
Via BMIbaby vliegen wij (een maatschappij die ook nog € 30 credit-card kosten rekent, dus vooral met meerderen samen boeken
Ik ben wel voor gezamelijk boeken.
Moeten we even inventariseren wie wanneer gaat?
Ik wil nl graag vrijdags heen en zondags terug!
En zullen we dan vanuit Twente nog gezamelijk treinen of auto-en?
Ik ga ook graag vrijdag heen en zondag terug. Dus met samen boeken doe ik mee! En nog interese in samen een hotel boeken? Ik zat vorig jaar erg prettig in het novotel, vlakbij vliegveld en bij de LG-Arena.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
JA ZUS, IK !!!!
Haha, okee. Kamertje delen?
Ik heb er toch al ZO´N zin in!!!
haha die heb ik net geboekt voor mijzelf en vriendliefOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
Nou, gezellig!
Wil jij dat vast boeken,zussie? Ik ben niet zo goed in die dingen.....
Bladwijzers