Gaan we ook allemaal met dezelfde vlucht en bij hetzelfde hotel/dezelfde plek overnachten?
Gaan we ook allemaal met dezelfde vlucht en bij hetzelfde hotel/dezelfde plek overnachten?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Dat hangt er voor mij een beetje vanaf waar iedereen wil overnachten en wanneer men wil vliegen.
Ivm studie kan ik niet al een paar dagen van tevoren die kant op, en budgettechnisch gezien heb ik een duidelijke voorkeur voor een jeugdherberg oid in plaats van het Hilton
Maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die liever wat luxer overnachten.
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Jeugdherberg is juist fijn! Allemaal een rugzak en een broodje mee.Oorspronkelijk Geplaatst door Eefje
Ik ben alleen wel 2 meter, dus als de kleine dames onder jullie even een half matras afstaan is iedereen tevreden!
In ruil daarvoor wil ik best een koffer naar boven of beneden slepen of koffie op bed brengen. Sympathiek he?!
Inspired by nature.
Dat zou wel gezellig zijn, met z'n allen in 1 dorm-room van de jeugdherberg (ieder z'n eigen vakje in de bijenkorf ) Ohhh, ik wil gelijk weer een hele week, het was zó gezellig!! En nu met mooier weer. Zin in
Bij mij hetzelfde verhaal hoor!Oorspronkelijk Geplaatst door Eefje
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Hoi hoi,Roos - 2 kaarten
Eveline - 1 kaart
Diana- 2 kaarten
Liesbet - 1 kaart
Mariska - 2 kaarten
Annemieke - 1 kaart
Mariel - 1 kaart
Nicky - 1 kaart
Evelien - 1 kaart
Dat zijn al 12 kaarten!
Ik ben alleen bereid mijn credit card te trekken als iedereen mij al betaald heeft.
Dus aan iedereen het verzoek 60 euro aan mij over te maken onder vermelding van je naam en forum naam in het onderwerp vakje.
Dinsdagmiddag ga ik dan kaarten bestellen. Wie niet betaald heeft, krijgt geen kaartje. Ik zeg 60 euro. Als het erg afwijkt, dan laat ik dat natuurlijk weten!
RJ van Kappel
531914143
ovv naam en forum naam
Ik heb er zin in!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik wil jullie allemaal alvast heel veel plezier wensen
ik geloof dat ik net besloten heb dat ik ook ga
Vriendlief zegt: Dan ga je toch?
Nu nog heel even kijken of ik het ook kan regelen met mijn werk.
To be continued....
Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Oorspronkelijk Geplaatst door Lintjuuuh
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik ga ook! Ik weet niet hoe ik op het lijstje moet komen, maar ik ben er!!!!!
Dus 1 kaartje voor Cora! Mag Floris dan ook mee? Kan hij zien hoe het ongeveer moet worden!
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Citaat
Roos - 2 kaarten
Eveline - 1 kaart
Diana- 2 kaarten
Liesbet - 1 kaart
Mariska - 2 kaarten
Annemieke - 1 kaart
Mariel - 1 kaart
Nicky - 1 kaart
Evelien - 1 kaart
Cora - 1 kaart
bijna goed gedaan!
You know what? Count me in!
*Trekt stoute schoenen aan*
Vriendlief zegt: Dan ga je toch?
Roos, geld komt morgenavond jouw kant opOorspronkelijk Geplaatst door Cora
Wil ook graag meevliegen vanuit Duitsland, dus misschien ook mooi om die tickets met zijn allen te boeken? Evenals het boeken van het jeugdherberg?
Ha, heb al betaald, nu nog vrij vragen!
WOW, ik heb er nu al zin in!
oooh wat leuk meiden!!
vorig jaar was ook zoo leuk, en die jeugdherberg is echt geweldig!!
moeten jullie ook een lekkere penny film meenemen kunnen jullie die met de beamer savonds bekijken.. ooh nee jullie gaan natuurlijk de kroeg in
En wat een gezellige club al! leuk leuk!!!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Bladwijzers