Linda,
Mijn credit card heeft de gegevens nog niet verwerkt. Wellicht kun je dan nog bij onze groep voor een lagere prijs. Dan lijkt het me handig om nu meteen te bellen.
Liefs
Roos
Linda,
Mijn credit card heeft de gegevens nog niet verwerkt. Wellicht kun je dan nog bij onze groep voor een lagere prijs. Dan lijkt het me handig om nu meteen te bellen.
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Leuk dat jullie met zoveel gaan! Ik snap echt niet van mezelf dat ik niet gewoon in een vliegtuig durf Dus als iemand met me mee wil met de boot... Is ook niet mijn hobby maar ik heb besloten dat ik dat er wel voor over heb om Parelli te zien! Maar in mijn eentje met de boot ligt nog wel erg buiten mijn comfortzone...
voor het bestellen van de kaarten echt super. Wou eigelijk wel dat het al zover was, zal niet de enige zijn.
Hmmmm bangeschijterd als ik durft niet naar Parelli te bellen... Daar ga ik nooit uitkomen met mijn Engels (en vooral mijn blackouts hihi).
*Twijfel of ik nu nog wel ga*
Ik heb er nu al heeeel veel zin in!!!!
Hee Lintjuuuh, als je het nu eerst even op papier zet, en even hardop oefent?
Is toch wel vreselijk zonde als je daarom niet gaat!
Heb je niemand in je buurt die dat wel durft?
Ga nou mee!
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Zal ik even voor je bellen?Oorspronkelijk Geplaatst door Lintjuuuh
Liefs
Roos
Ooo en ik ben natuurlijk te laat, ik wil ook mee met 2 kaartjes!
Mag ik nog proberen te bellen en erbij te boeken?
Ja natuurlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door Dunya
Je zult dan niet de lage prijs krijgen (de order is nl. al geboekt op mijn credit card) maar je kunt wel aangeven dat je bij ons wilt zitten.
Vind het heel gaaf dat je komt, wil je nou eindelijk wel eens in real life ontmoeten.
Ja, dat lijkt mij nou ook zo leuk!!
Nou, zal sowieso wel vragen of we bij jullie in de buurt kunnen zitten, maar misschien zijn er meer late klantjes? Dan kunnen we nog eens een groep boeken, kan ik wel doen.
Weet niet of Lintjuuuh nu wel of niet erbij zit?
Dusss... is er animo voor nog een keer groepstickets???
Mochten er nog een keer groepstickets besteld worden, wil ik er ook graag 1 (ohjee, wat zeg ik nu )
JAAAA, gezellig! Hoe meer hoe beter! Een grote NH-forum delegatie!!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ok, laten we een poging wagen dan:
Dunya - 2 kaartjes
Wien - 1 kaartje
DAT ZIJN ER AL DRIE!!!!!!!!!
Dunya - 2 kaartjes
Wien - 1 kaartje
Linda - 1 kaartje
En 4....
Dit keer zal ik beter alles in de gaten houden
Oooh ik wil ook zo graag. Maar het idee dat ik in het vliegtuig moet verpest het weer zo... Ik hoop dat ik mezelf nog kan overtuigen het gewoon maar te doen
Bladwijzers