oei, ze weten het zelf dus ook niet...Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
oei, ze weten het zelf dus ook niet...Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
De vrijdag(avond) is in ieder geval in het KNHS centrum in Wanroij
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
wat is die zoetendaal dan die erbij staat? of heet de plaats zoetendaal wanroij?
Zoetendaal is de naam van de straat waar je het KNHS centrum in Wanroij kunt vinden.
oh, zo zie je maar weer hoe ik mijn wereld ken, ... en de weg
Info over Karen Rolfe op parelli site!!!! Wie gaat waar naar kijken/meedoen?
Dressuur lessen met Karen Rohlf
Op 6 en/of 7 augustus is Karen Rohlf beschikbaar voor lessen. Hieronder staat de criteria zoals Karen die aanhoudt voor les en cursus.
If you (and your horse) are a student of the Parelli program who has passed their Level 3, or have passed Level 2 and your riding is strong, then you are ready to start learning about dressage! Pat uses the analogy of cake first, then icing, then candles, where the cake is your foundation training, the icing is the sport-specific training and the candles are the day of a competition. We want to make sure we are putting our icing on a really good quality cake
Also…if you are an open-minded dressage rider who is looking for new insight into old issues, or wants to find new strategies for increasing responsiveness, lightness, confidence, attentiveness and keenness in the horse you do dressage with, then this is the place for you!
Workshop met Karen (één dag):
Deelname met paard:
Savvy Club lid: € 200,- per persoon, niet Savvy Club lid: € 220,-
Toeschouwers: € 90,-
Privé les met Karen:
Savvy Club lid: € 100,- per uur, niet Savvy Club lid: € 120,-
Geef ons zeker door wanneer je interesse hebt in les met Karen via info@parelli.nl
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Niet normaal meer wat een geld!!!!! Wie gaat daar nou aan mee doen , volgens mij word dit een flop. Als je ziet wat een eissen ze stellen aan de deelnemers en dan het geld wat je ervoor moet betalen.. pffftrtt
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik lees net in een update mailtje van Parelli NL dat kijken E25,- kost, dat is nog wel een redelijke prijs. Of zou dat alleen voor de demo zijn op vrijdagavond?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
De demo op vrijdagavond is inderdaad 25 euro...
ik wilde echt heel graag gaan kijken bij een les, maar 90 euri's voor alleen kijken??? nee bedankt. Eddy heeft me trouwens niet gemailt over wat die lezing inhield, dus ik denk dat ik nergens heen ga
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
ik denk niet dat het op 5 augustus een lezing is hoor, ik versta onder een clinic toch echt dat ze effectief wat laten zien... zou ik dan denken hè. pff, ik weet het ook niet, ik heb trouwens nog altijd niet betaald, niet zolang ik zeker weet dat ik geen 2 uur moet rijden voor alleen een lezing.
ik weet dus ook niet precies wat ze gaat doen, vandaar het mailtje naar eddy. heb ook geen zin om twee uur in de auto te zitten voor een lezing, maar als eddy geen antwoord geeft, ga ik het er niet op wagen...
Als ze wat ging laten zien, was het vast veel duurder geweest
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Pffffff 90 euro om alleen te kijken!!??? Nee dank je, dan laat maar...
En zijn er wel voldoende mensen die hun L2 al hebben, om daar een hele clinic met Karen Rohlf voor te organiseren? En dan mensen die ook nog eens 200 euro per dag willen betalen????
Zucht... jammer hoor, dat het dit keer nóg belachelijker duur is!
Ja leuk, bokken op muziek
May the horse be with you!
hahaha.
Ik ga wel kijken hoor, tenminste die vrijdagavond. Uit de aankondiging "presentatie / clinic " maakte ik op dat er wel iets te *zien* zou zijn....
(die 90 of 200 kan ik idd ook niet opbrengen)
Bladwijzers