N.a.v. DIT TOPIC ben ik van plan om verschillende MUCKBOOT modellen in het assortiment te gaan voeren.
Nu ben ik benieuwd waar jullie denken dat de meeste behoefte aan is.
Graag hoor ik van jullie middels de poll welk model je voorkeur zou hebben. Zou je in je post je schoenmaat willen vermelden? Gewoon als een soort onderzoekje, geheel vrijblijvend dus!
Uiteraard kun je ook een voorbestelling doen
Enne, mocht je al ervaring hebben met Muckboots, (zowel positief als negatief) hoor ik dat ook graag!
Muckboots zijn gemaakt van natuurrubber in combinatie met Neopreen. Heerlijk warm en comfortabel.
Er zijn heel veel modellen (ook kekke kleurtjes ) Zie: http://www.muckboots.nl/
Foto's van de modellen die ik in mijn hoofd heb om in te kopen (uiteraard zullen andere modellen besteld kunnen worden):
Tyne (Zal net onder de E.100,- gaan kosten)
Wear (ongeveer E. 75)
Nog een stukje info van de muckbootsite:
Over Muckboot
De rubberlaars opnieuw uitgevonden, in een mix van design én comfort !
100% waterdichte, warme CR-foam.
Deze extreme constructie is 100% waterdicht van onder tot boven. De 5mm neopreen isoleert tegen koude en warmte. Warm in de winter en koel in de zomer!
Comfortabel en zachtlopend.
De CR-foam constructie is zeer licht en soepel en zorgt voor extra draagcomfort.
Ademende neopreen Airmesh® voering.
Zorgt ervoor dat het vocht dankzij de ademende functie maximaal wordt afgevoerd.
Uitneembare 6mm Nitracel EVA zool.
De zachte voorgevormde zool zorgt voor slipvaste steun en comfort zoals bij huisslippers.
Natuurrubber bovenlaag.
Alle rubberen onderdelen van de Muckboot worden door vulkanisatie verbonden tot een extreem duurzaam en lichtgewicht geheel.
Reiniging.
Muckboot zijn zeer duurzaam en makkelijk te reinigen met water en zachte zeep.
Muckboot: laarzen van de 21ste eeuw !
Bladwijzers