Pagina 16 van de 24 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 226 tot 240 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Oeps, ik heb een afspraak van een uur gepland bij de tandarts...op 17 maart . Maandag snel bellen om het te veranderen, heb ik ook eens een goed excuus

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    40

Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

Ik heb een kaartje voor de show over voor 25,- (orriginele prijs) Wie wil er naast mij zitten?
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    40

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Ach ken in de breedste zin van het woord dus ik "ken" jou ook hoor Maris wij gaan ook huggen daar

(Jasmijn en Mariel ken ik ook, maar ook weer niet en die moeten zelfs een aantal uur bij mij in de auto doorbrengen *moedig van ze * )
    Haha ik zie dit nu pas :P Jeujh een hugdate!
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!

Wij komen met: Mijzelf , Janet, Claudia (niet van Forum) en Veerle...
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Ik ga niet, mijn portomnee gaat dat niet trekken, nu helemaal niet na zo'n boete

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Elske en ik gaan ook!
    Als er nog mensen mee willen rijden uit Renkum/Heelsum/Arnhem, ik heb nog twee plekken over.
    Terug ga ik alleen niet naar Heelsum maar naar Enschede, dus wie na afloop daarheen moet kan mee terug.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Actief Forumlid svanderkuijl's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    61

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Ik heb een kaartje voor de show over voor 25,- (orriginele prijs) Wie wil er naast mij zitten?
    Heb je echt nog een kaartje? Ik heb geprobeerd te bestellen maar helaas is dat niet gelukt.
    Ik moet toch altijd het eerst thuis geregeld krijgen en vrij krijgen op mijn werk.

Dus als je echt een kaartje over hebt?
    (Liefts 2 stuks)

Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    61

Wie heeft er nog een kaartje voor Parellie Equitana 17-3-2011 over?

Ik hoop er al eentje gevonden te hebben maar het zou leuk zijn dat mijn echtgenoot
    ook mee kan!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    40

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door svanderkuijl
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Heb je echt nog een kaartje? Ik heb geprobeerd te bestellen maar helaas is dat niet gelukt.
    Ik moet toch altijd het eerst thuis geregeld krijgen en vrij krijgen op mijn werk.

Dus als je echt een kaartje over hebt?
    (Liefts 2 stuks)
    Nee ik had 1 kaartje over, nu niet meer. is t al uitverkocht dan?
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    41

Weet iemand of je de zgn. pollution badge ook in Nederland kan krijgen? Toch wel fijn als je in de buurt kan parkeren, zonder zo'n kaart wordt dat lastig of niet?

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Die milieusticker kun je aanvragen bij de ANWB, met het kentekenbewijs. Kost ong. 13 euro en wordt na 5 dagen thuis gestuurd.

En vorige week waren er nog zo'n 100 kaarten. Ze zijn alleen nog telefonisch te bestellen en niet meer via de website. Misschien zijn ze nu wel helemaal uitverkocht. Via de site van Equitana worden ook wel eens kaarten aangeboden van mensen die toch niet kunnen.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    61

Helaas is echt alles uitverkocht, ik heb gemaild en gebeld: helaas er is niets meer te krijgen!
    Ik baal als een stekker!
    Maar ja, er zijn ergere dingen op de wereld toch?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

volgens mij heb je zo'n milieusticker niet nodig als je op het terrein van EquiTana parkeert en Essen verder niet bezoekt. Je mag ook over de snelwegen rijden zonder zo'n sticker.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Heb het even gecheckt, de Messe ligt niet in deze milieuzone (Umweltzone), maar het is wel nodig om daar te komen en je dus door Essen rijdt. Op deze pagina http://www.equitana.com/auto_62.html staat de informatie, plus ook een mogelijkheid om naar de Messe te komen OM dat gebied HEEN.
    Het kan dus ZONDER die sticker.
    Wij hebben er maar wel een besteld, dan hoef ik niet moeilijk te doen om daar te komen, en aangezien het onbeperkt geldig is en wij toch regelmatig door Duitsland rijden... is het wel handig.

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    44

Precies; het is niet persee nodig, maar stel dat je in een omleiding beland oid.
    Ik heb er ook maar eentje besteld.
    Started!

Pagina 16 van de 24 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten