Oeps, ik heb een afspraak van een uur gepland bij de tandarts...op 17 maart . Maandag snel bellen om het te veranderen, heb ik ook eens een goed excuus
Oeps, ik heb een afspraak van een uur gepland bij de tandarts...op 17 maart . Maandag snel bellen om het te veranderen, heb ik ook eens een goed excuus
Ik heb een kaartje voor de show over voor 25,- (orriginele prijs) Wie wil er naast mij zitten?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Haha ik zie dit nu pas :P Jeujh een hugdate!Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!
Wij komen met: Mijzelf , Janet, Claudia (niet van Forum) en Veerle...
Ik ga niet, mijn portomnee gaat dat niet trekken, nu helemaal niet na zo'n boete
Elske en ik gaan ook!
Als er nog mensen mee willen rijden uit Renkum/Heelsum/Arnhem, ik heb nog twee plekken over.
Terug ga ik alleen niet naar Heelsum maar naar Enschede, dus wie na afloop daarheen moet kan mee terug.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Heb je echt nog een kaartje? Ik heb geprobeerd te bestellen maar helaas is dat niet gelukt.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Ik moet toch altijd het eerst thuis geregeld krijgen en vrij krijgen op mijn werk.
Dus als je echt een kaartje over hebt?
(Liefts 2 stuks)
Wie heeft er nog een kaartje voor Parellie Equitana 17-3-2011 over?
Ik hoop er al eentje gevonden te hebben maar het zou leuk zijn dat mijn echtgenoot
ook mee kan!
Nee ik had 1 kaartje over, nu niet meer. is t al uitverkocht dan?Oorspronkelijk Geplaatst door svanderkuijl
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Weet iemand of je de zgn. pollution badge ook in Nederland kan krijgen? Toch wel fijn als je in de buurt kan parkeren, zonder zo'n kaart wordt dat lastig of niet?
Die milieusticker kun je aanvragen bij de ANWB, met het kentekenbewijs. Kost ong. 13 euro en wordt na 5 dagen thuis gestuurd.
En vorige week waren er nog zo'n 100 kaarten. Ze zijn alleen nog telefonisch te bestellen en niet meer via de website. Misschien zijn ze nu wel helemaal uitverkocht. Via de site van Equitana worden ook wel eens kaarten aangeboden van mensen die toch niet kunnen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Helaas is echt alles uitverkocht, ik heb gemaild en gebeld: helaas er is niets meer te krijgen!
Ik baal als een stekker!
Maar ja, er zijn ergere dingen op de wereld toch?
volgens mij heb je zo'n milieusticker niet nodig als je op het terrein van EquiTana parkeert en Essen verder niet bezoekt. Je mag ook over de snelwegen rijden zonder zo'n sticker.
Heb het even gecheckt, de Messe ligt niet in deze milieuzone (Umweltzone), maar het is wel nodig om daar te komen en je dus door Essen rijdt. Op deze pagina http://www.equitana.com/auto_62.html staat de informatie, plus ook een mogelijkheid om naar de Messe te komen OM dat gebied HEEN.
Het kan dus ZONDER die sticker.
Wij hebben er maar wel een besteld, dan hoef ik niet moeilijk te doen om daar te komen, en aangezien het onbeperkt geldig is en wij toch regelmatig door Duitsland rijden... is het wel handig.
Precies; het is niet persee nodig, maar stel dat je in een omleiding beland oid.
Ik heb er ook maar eentje besteld.
Started!
Bladwijzers