GVD. We dachten kaarten te hebben voor avond en dag ineen... NIET DUS
GVD. We dachten kaarten te hebben voor avond en dag ineen... NIET DUS
Wie weet waar de parelli-stand is? Ik heb geprobeerd te zoeken op de site, maar kon het niet vinden.
En weet iemand of er een hal is waar voornamelijk NH georienteerde stands zijn?
Dank!
Leven is het meervoud van lef.
Het is een sticker die je op naam en kenteken aanvraagt, om in bepaalde gebieden in Duitsland te morgen rijden. Het komt erop neer dat je betaald voor de hoeveelheid vervuiling die je veroorzaakt. Grotere en oudere auto's betalen meer om zo'n sticker te krijgen.Oorspronkelijk Geplaatst door scoxxx
Als ze rechtstreeks naar de Equitana rijdt en in de buurt kan parkeren, zou je in principe niet zo'n sticker nodig hebben. Sta je echter op een parkeerplaats verderweg, dan kan dat net in zo'n gebied zijn. Mocht er een wegomlegging oid zijn, kan dat ook net nodig zijn.
Started!
Hal 7 (gewoonlijk western en 'alternatief')Oorspronkelijk Geplaatst door aletta
Thanks! Daar ben ik dus te vinden. En ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn van dit forum .
Heb er zin in!!!!
Tof Sanne trouwens dat je vrij hebt kunnen regelen. Eerlijkheid duurt het langst
Leven is het meervoud van lef.
Het dagprogramma:
http://www.equitana.com/dagprogramma...ion=searchform
Overdag ook al 4 kleine demo's van Parelli instructeurs
Vinden jullie het leuk om donderdag te meeten? Laten we zeggen om 16.00u bij de Parelli-stand. Lijkt me gezellig!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik zie donderdag maar één demo van parelli-instructeurs.
@Ilian: die demo is om 4 uur. Misschien is daarna om half 5 beter?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Pat Parelli instructors
Dates
Do, 17.03.2011 from 11:30 to 12:00 Halle 1 Ring "Pegasus Ring"
Do, 17.03.2011 from 13:00 to 14:00 Halle 8
Do, 17.03.2011 from 16:00 to 16:15 Halle 6 Der große Ring
Do, 17.03.2011 from 17:00 to 18:00 Halle 7
Dank! Ik had alleen in de pdf gekeken.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
half 5 bij de parellistand lijkt me leuk!
hihi, ik betwijfel op Parelli dat leuk vindt... Na de demo stromen er toch al veel mensen heen waarschijnlijk. En dan komen wij daar met zijn 80en aan
Ja daar heb je ook een punt. Misschien een andere herkenbare plek?
die hardsOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Wat leuk! Ik had nog helemaal niet gezien dat je op die manier het programma kan doorzoeken Nu ben ik alles aan het bekijken. Er is echt veel te zien zeg. Tof!Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
Je kan alleen niet zien waar de demo's verder over gaan he?! Een kwartiertje Parelli lijkt me erg kort, maar in een uur kunnen ze wel veel laten zien natuurlijk. Ben benieuwd
En meeten lijkt me ook leuk Il We kunnen natuurlijk ook voor de Parelli-demo afspreken. Dan is het misschien nog niet zo druk bij de Parelli-stand.
Bladwijzers