Wooow dat filmpje! Super gaaf!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Wooow dat filmpje! Super gaaf!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
ow, die kerel wat echt mega mega gaaf! Hoewel zijn paard in het filmpje relaxter is, was het in de ring echt een exacte kopie van Shanna Wat heb ik genoten van zijn demo, zo gaaf!
Wat een goed filmpje! Inspiratie!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
We hebben stiekem over je zitten roddelenOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Nee we hadden het over namen die je verkeerd leest. Ik las evil amy een hele tijd als evie-lamie en jou dus als antuhman.
Wat een gaaf filmpje! Heel grappig gedaan, het is net een speelfilm. En echt knap zeg
Leonie, dan zal ik mijn naam vast even toelichten voor je mensen hebben namelijk wel eens de neiging om Zai-na te zeggen maar het moet Zeena zijn :P
A lot of people talk to horses, not many listen
Ha kijk, ook ik zeg Zai-na haha Thanks voor je toelichting
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Graag gedaan. Ik denk dat ik Nicky wel goed uitspreek
Ahaaaa! ik las ook zaina
Leuk filmpje Zayna! En dat trailerlaadfilmpje is ook echt geniaal!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Jup helemaalOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ben ik ook benieuwd naar Maaike. Zou je dat willen toelichten?Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Weer wat geleerd! (mooie naam trouwens!)Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
Thanks
Ik wilde wel langer filmen Dineke, maar mijn batterij was bijna leeg en we moesten nog op de foto met Pat natuurlijk
Oooh, gelukkig ben ik niet de enige die de show niet zo geweldig vond...
Ik had erg hoge verwachtingen van de show, maar wat viel die tegen...
Ik heb meer gezien met de nh equidag vorig jaar dan hier...
Ik vond dit een showtje voor in de kleine arena's waar je idd. kennis maakt met nh.
Maar een show avond moet ook een show avond zijn...en spetteren...daar wil ik zien wat ik zou willen gaan bereiken...waarvan mijn mond open valt, en zeg Wauw dat wil ik ook kunnen met mijn paard...
Sorry Pat dat heb ik hier niet gevonden...
Bladwijzers