Pagina 5 van de 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 359

Topic: Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

  1. #61
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ja inderdaad Sandra, wij zitten op rij 3 ergens in het midden, en onze kaartjes waren 25 euro.
    Maar goed, als ik er toch ben wil ik het goed zien ook
    A lot of people talk to horses, not many listen

  2. #62
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Toen ik ging boeken was het midden al uitverkocht. Het verbaasde me dat er heeeel veel plaatsen al uitverkocht zijn. Dus als er hier nog mensen kaartjes willen dan moet je snel zijn

  3. #63
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Vandaag kaartjes gekockt voor mij en Elise, ergens vooraan in de hoek. Er was inderdaad al veel uitverkocht.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  4. #64
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Fijn, een volle zaal. Ik herinner me nog goed de Honza avond die voor nog geen 20% gevuld was. Dat doet zo kaal aan...

  5. #65
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Zin in weer even iets paardigs tussendoor

  6. #66
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik heb ook meteen besteld toen ik zag dat hij kwam, dus zit ook bij B of E zeg maar langs de bak en op de 3e rij. Waarschijnlijk krijg ik deze kans niet zomaar meer, dus zien zal ik het .

    Ik heb er ook zin in. Lijkt me heel apart om hem na al die jaren op dvd eens in het echt te zien. Zou Linda ook meekomen?

  7. #67
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Janet en ik hebben ook kaarten en zijn dus van de partij.. Waar we plaatsen hebben geen idee.. Janet heeft ze geregeld!
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  8. #68
    Forumlid Janet's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Oosterhout NB
    Berichten
    42

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Wij hebben comfort tickets. Dan zit je op de VIP tribune . Er was inderdaad al veel uitverkocht. En ja, als we dan toch gaan, dan maar gelijk goed doen he :lol:.

  9. #69
    Actief Forumlid labratje's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    41
    Berichten
    937

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik heb zojuist ook drie kaartjes gekocht, voor mij, Marlies en Jasmijn. Het duurt nog even, maar ik heb er nu al zin in. (We zitten ergens in het midden op een lange zijde)

  10. #70
    Actief Forumlid LekkerDier's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Randstad
    Leeftijd
    43
    Berichten
    329

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Ik wilde ook kaartjes bestellen, maar het lukt op een of andere manier niet. Ik hoop niet dat het is uitverkocht...

  11. #71
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    zo te zien zijn er nog aardig wat kaartjes te koop hoor
    raar dat het niet lukt?
    A lot of people talk to horses, not many listen

  12. #72
    vief
    Guest

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    ja, heb ook nog kaartjes kunnen krijgen dank zij de credit kaart van mijn buurman, want telebankieren ging niet en zelf heb ik niet zo'n kaart.
    Ik ga met een collega en parelli-paarden vriendin, lekker een dagje genieten daar in Essen.
    Ja, en ik wil de master zelf wel eens live aan het werk zien.
    We hebben kaartjes op de lange zijde ergens op rij 18 of zo (hoog en droog hoop ik maar)...op dat moment de beste kaartjes die nog te krijgen zijn voor 20 euro.
    Er was nog genoeg te boeken hoor, want als ik voor 20 man intypte kon ik ook nog terecht, alleen niet allemaal naast elkaar.
    Heb er veel zin in ook al duurdt het nog erg lang...

  13. #73
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Janet
    Wij hebben comfort tickets. Dan zit je op de VIP tribune . Er was inderdaad al veel uitverkocht. En ja, als we dan toch gaan, dan maar gelijk goed doen he :lol:.
    Hihi Heid en ik gaan ook voor VIP Gezien ik geenn vliegheld ben ga ik er op deze manier maar van genieten


    Stop thinking, start feeling

  14. #74
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Huh, VIP is toch ook allang uitverkocht? daar konden wij tenminste niks meer krijgen
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  15. #75
    Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Eerbeek
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.991

    Re:Voor de mensen met vlieg- en/of vaarangst: Equitana 17-3-2011 met Pat Parelli!

    Nee heb ik al een tijd terug geregeld.. Nog even niet geschreven moest nl mijn reguliere kaartje nog kwijt raken maar is gelukt!


    Stop thinking, start feeling

Pagina 5 van de 24 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •