Ben ook erg beniewd naar het verslag.
Zou ook naar de equitana gaan, maar helaas sloeg woensdag de griep toe
Dus kom maar op met alle verhalen, kan ik toch nog een beetje meegenieten.
Ga nu maar uitkijken naar equiday.
Ben ook erg beniewd naar het verslag.
Zou ook naar de equitana gaan, maar helaas sloeg woensdag de griep toe
Dus kom maar op met alle verhalen, kan ik toch nog een beetje meegenieten.
Ga nu maar uitkijken naar equiday.
"Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden"
Ik ben ook erg beneieuwt of jullie spulletjes hebben gekocht en of je nog nieuwe intressante dingen hebt gezien en hoe de shows waren!
Ik heb de Kidz stick van Parelli gekocht
En de show van Parelli was voor mij dubbel. Sommige stukjes leerzaam en vooral leuk om te zien. Zoals al genoemd werd, werd alles ook in het duits vertaald en dat vond ik erg irritant en de show ging vooral om waarom je Parelli/NH zou 'moeten' doen. Had verwacht dat het wat meer for the parelli people was zeg maar. Kwestie van verwachtingen natuurlijk.
Leuk was dat Eef en Irene er ook waren natuurlijk
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Pfffffff als de stands tot 12 uur 's nachts open waren gebleven hadden Ilian en ik nog als shopaholics rondgerend. Wat is het daar groot zeg.Ik ben ook erg beneieuwt of jullie spulletjes hebben gekocht
Een hele grote, fijne snoepwinkel
De show was heel leuk (hoewel ik wel even heel erg moest wennen aan het nasynchroniseren van elke zin in het duits)
Gelukkig kwam de vaart er na deze duits/engelse inleiding van Pat en zijn tolk in.
Wat gaaf om hem in het echt bezig te zien, hoe makkelijk gaat alles dan
Ja, ben best brak ( de show stond van 20.00 tot 22.00 uur maar volgens mij liepen we pas om 23.00 uur weg) maar wel heel tof om geweest te zijn!
O en ben ook erg benieuwd naar de foto, leuk hoor even zo'n groep bij elkaar ook al was het kort hihi, maar ja het shoppen en de demo's gaan gewoon door
Hier dezelfde bevindingen als Maris. Ik was ook teleurgesteld in de show.
Het allergaafste vond ik om de instructeurs met hun paarden te zien spelen. Dat er bijvoorbeeld een paard wegsjeesde en even later dan toch in draf terug kwam naar zijn baasje in een arena met een enorm publiek dat klapt en praat en flitst. Zo mooi!!
Ik zat ook echt niet lekker op die tribune want er was echt geen beenruimte en de stoeltjes waren veel te laag
Heel erg gaaf om mensen 'in het echt' te ontmoeten. Bea met m'n kaartje Dankjewel Bea!
Ik heb alleen een nepstick gekocht als kado voor een vriendin. Vond de touwhalsters belachelijk duur(19 euro). De parellistand had ik bij voorbaat al afgeschreven als te duur . Geen goeie koopjes voor mij dus!
Wat is Linda Parelli klein en dun in het echt!!
Graag gedaan Leonie. Handig dat we elkaar zo ineens zagen.
Ik heb genoten van de dag. Fijne mensen, toffe spullen en veel gezien.
Ik vond de Parelli- stand helemaal niet duur eigenlijk. Als Savvy clublid heb je al een startersset voor 39 euro. Gelukkig had ik die al en kocht ik alleen de featherlines. En verder de revolutionaire mestvork , elastiek voor mijn wei en een badje voor Hasse. Dat viel gelukkig allemaal reuze mee.
Started!
Hier dan de foto, ik hoop dat iedereen er op staat!
Hee, leuke foto geworden! Leuk om nu wat gezichten te kennen bij de forumnamen.
Ik vond de show eigenlijk heel mooi. Ik vond het verhaal van Pat heel duidelijk (ondanks de irritante vertaling) Voor mij vielen er toch nog best wat stukjes op zn plaats. (alleen dat stukje op het einde waarbij je elkaars handen vast moest houden kon ik niet helemaal volgen )
En in twee uur tijd ben ik nog in sneltreinvaart de beurs overgevlogen en heb ik nog een mooi zacht Marylot kaptoompje en een halsring kunnen kopen.
Nu nog een overzichtje met de (forum)namen bij de foto..
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Gaaf die foto's Christine!!
Ik vond de equitana helemaal gaaf. Heb me voor mijn doen nog best in kunnen houden met inkopen doen. Wel weer veel inspiratie op gedaan. Voor mij de eerste keer dat ik Pat Parelli live zag terwijl ik al jaren met PNH bezig ben, Dat was wel een bijzondere ervaring.
Heel erg leuk om de mensen van het forum in het echt te zien. Merk wel dat ik vele niet kon herkennen zonder hun paard. De mensen die ik gesproken heb vond ik echt . Ik was trouwens de persoon de de fel oranje vest .
Devil= Een Duivel met spikkels
Dotte ons avontuur is begonnen
Ik heb de starterskit gescoord en de featherlines waar ik echt mega blij mee ben Verder heb ik echt heel veel andere prachtige dingen gezien, maar ik moet ook nog wat centjes bewaren voor de celebration
Ik had over de show zelf ook wel een dubbel gevoel. Dat na synchroniseren vond ik echt vermoeiend op een gegeven moment. Daarnaast had ik verwacht (en gehoopt) om iets meer show te zien. Het praatje van Pat aan het begin kan ik inmiddels wel dromen. En ik had stiekem gehoopt om ook Linda nog even bezig te zien.
Het laatste stukje van Pat, met dat witte paard erbij vond ik echt geweldig
En ik was zeer verbaasd over hoe dun ze zijn in het echt. Op de dvd's lijken ze allebei een stuk steviger
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
Ook mijn indruk... Ik dacht skip dat musical ding en laat nog maar wat met paarden zien. Had ook stiekem gehoopt op Linda Baalde dat ze ineens daar boven zat
Stop thinking, start feeling
Ja dat had ik ook, dacht echt chips, die gaan we niet meer bezig zien.Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Dat was een flinke bubs met forummensen. Gezellig lijkt me dat.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Pat is ENORM afgevallen de laatste tijd. Op de laatste SC dvd is ook duidelijk te zien hoe ruim zijn overhemd zit. Nou mochten er ook wel wat kilootjes af vond ik, dit staat hem beter!Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers