http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
Ik krijg bij zo'n filmpje toch een beetje het idee dat het allemaal een beetje stoere mannen praat is... nee joh, grondwerk is niet nodig, Ik spring er zo op, bladieblah, en dan zie je dit
Waar is de basis? waar is het paard daadwerkelijk dingen leren? waar is de samenwerking? Ik begrijp werkelijk niet waarom je een paard zo zou willen rijden, ik begrijp hier niet echt de lol aan eigenlijk?
Ik vind de TAP eigenlijk nog niet eens het ergste, ik kan me voorstellen dat je in bepaalde situaties "flooding" nodig hebt. Of iemand ook echt kan inschatten of het paard daadwerkelijk die "flooding" moet ondergaan, schat ik in aan alle andere dingen die die persoon doet. Weet diegene ook alle andere methodes om paarden dingen te leren of is het "flooden" gewoon het enige wat degene kan.
Dat is een beetje het beeld wat ik hier heb. Ik zie verder geen skills (behalve de goede zit en de opspring techniek ) of training bij de paarden, of basis van deze filmpjes zou ik willen zeggen dat deze man deze technieken gebruikt omdat hij geen weet/tijd/geduld heeft voor andere, iets minder stressvolle leermethodes.
Mocht je andere filmpjes hebben, die laten zien wat deze meneer verder nog kan, ben ik erg benieuwd
Bladwijzers