Fijn Chendo, dank voor je openmindedheid (is dat een woord )
Fijn Chendo, dank voor je openmindedheid (is dat een woord )
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Lol! Waarschijnlijk nietOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
"Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting and I will never forget you Chendo!"
Toch begrijp ik het woord volkomen.
Even mosterd na de maaltijd hoor maar zijn ENDO en PAUL nou dezelfde?
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Wow, een vruchtbare discussie Op een forum
Ohh wacht, dit is het NHForum
(Het is toch gewoon te gaaf?) Dank dames voor dit mooie topic!
Ja, klopt!!Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
"Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting and I will never forget you Chendo!"
Ik vind het ook echt super! Het was soms moeilijk, alle vragen en kritieken, maar wel leerzaam en super netjes gebleven voor een flinke discussie.Oorspronkelijk Geplaatst door Ronja
Dit zou je op bokt niet moeten proberen
Wel ik moet zeggen, het was met de deur in huis vallen zo, maar voel me wel thuis hier
Mooi zo.Oorspronkelijk Geplaatst door Chendo
Je bent van HARTE welkom.
Liefs
Roos
Je bent welkom hier hoor
Ik weet alleen niet of het altijd kritiek geweest is, maar sommige w.o ik ook willen graag meer weten van het hoe en waarom, welke effecten het heeft (gevolgen)waarom iemand dit is gaan doen op deze manier enz..enz..
of te wel het naadje van de kous willen weten
Op papier komt dit soms net even anders open dan een live gesprek, een tekst heeft geen tonage en dan lijkt het op kritiek.
Enuh nu ons over leuke belevenissen vertellen he!! of mooie foto's
Bedankt allemaal!
Ik heb een dagboek aangemaakt Zal daar het leuks in stoppen hahaha!
Heb de hele discussie gevolgd, maar kijk eens bij Bonny de Superpony, daar gaat een Shet liggen op de NH manier Totaal speels, friendly en relaxed en hij heeft er nog lol in ook.
Daar gaat het toch helemaal niet om. Bonny heeft deze vorm van liggen niet nodig want die heeft (door NH) niet de problemen die de paarden, waarbij deze technieken wel worden toegepast, wel hebben.Oorspronkelijk Geplaatst door ellen3
Bladwijzers