Eindelijk!!!
Zonet ben ik bij een pension geweest waar ik in een ander toppic al over had verteld. En het gaat door!! Ik heb op de manege een opzegtermijn dus in juli staat Borus nog gewoon hier maar vanaf augustus lekker op zn nieuwe plekje.
Het is een prachtig weiland waar een dijk doorloopt dus ze kunnen altijd droog staan. Het is zo'n natuurbeheergebied of hoe het ook heet, dus geen kunstmest en veel verscheidenheid aan lekkere plantjes
Er is ook een klein plasje in het weiland waar ik leuk grondwerk mee kan doen met warm weer! Ze hebben een grote buitenbak van 60x20. Ook de uitrijmogelijkheden zijn daar leuker als hier.
De bedoeling is dat Borus zo lang mogelijk op het land staat natuurlijk, maar ze vertelde wel dat wanneer het weer echt heel slecht is, dat ze wel op stal gaan. Maar dan hebben we het over een aantal weken per jaar want ze hebben echt mooi land. Dus daar kunnen we zeker mee leven versus de 8 tot 9 maanden van de manege.
Ik ben echt super happy, eindelijk een leuke plek voor zowel borus als voor mij.
Bladwijzers