Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Gymnastieken is niet leuk

  1. #16
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re:Gymnastieken is niet leuk

    Ik heb zelf veel gezocht naar wat bij mij & Myra past en dat nu ook wel gevonden. Academische rijkunst vind ik heel interessant en leuk om te zien en over te lezen, maar als ik in de bak sta met Myra komt het er niet van. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat Karen Rolf misschien wel meer aansluit bij wat jij en Wien leuk vinden, ook omdat je nu zo bezig bent met Parelli.

    Die voltes aan de hand lopen vind ik zelf ook echt supersaai. Ik doe weleens een stukje, Myra accepteerd dat ook prima, maar ik vind het zelf echt geestdodend saai. Overigens doe ik het nu ook anders, omdat ik les krijg van een AdB instructrice.
    Rijdend doe ik dan ook veel AdB oefeningen en we hebben ook een begin gemaakt met oefeningen met sbw, dat vind ik wel heel leuk en Myra maakt het geloof ik weinig uit. Ze wordt in ieder geval heel relaxt van het rijden op deze manier.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  2. #17
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:Gymnastieken is niet leuk

    Als Wien zo in protest komt, kan ze het toch ook gewoon moeilijk vinden. Bovendien gebeurt er wel wat in het lichaam: spieren oprekken en het lichaam anders gebruiken. Er hoeft dan niet meteen iets heel fout te zitten wat gerepareerd moet worden. Soepelheid ontstaat door training. Het 1 keer goed doen, betekent niet dat je hele lichaam soepel is. Daarom zou ik wel doorgaan en wat meer pauzes in lassen. Wel belangrijk is feedback van je juf of je het goed doet.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  3. #18

    Re:Gymnastieken is niet leuk

    Nu heb ik geen idee meer wat ik ga doen

    Heel erg bedankt allemaal voor alle adviezen, ik ga er even een tijdje over nadenken..

  4. #19

    Re:Gymnastieken is niet leuk

    Ik ga vanaf nu bij me nieuwe instructrice gymen onder het zadel.
    Dus stelling etc.. dat gaat beter dan op de grond bij mij

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •