Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 235

Topic: Mensentuig voor de winter

  1. #136
    Actief Forumlid krummel's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2010
    Locatie
    Enkhuizen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.028

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik heb gewoon nog mijn leger kisten aan. Loop ik eigenlijk altijd op en heb nu een paar hoge sokken aan en nog geen koude voeten gehad. Wel een keer 1 zweetvoet maar toen had ik 2 paar sokken aan. Kan ik beter niet doen dus Op de boerderij gewoon mn gewone dunlop laarzen aan met verwarmde thermozolen, vind het altijd zo koud in de put. Zijn van die losse zooltjes die aangaan als het 31 graden is en uit als het 41 graden is. Dus dan heb ik altijd warme voeten. En verder ben ik niet extra warm gekleed, heb het nog niet echt echt koud gehad.
    Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..

  2. #137
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re:Mensentuig voor de winter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
    zo na heel lang zoeken heb ik dit topic eindelijk gevonden, echt overal gekeken, behalve bij 'tuig'


    Even een vraag voor de mensen met de (nep)dubarry laarzen. Vallen deze groot of klein, of normaal?
    En zijn ze breed of niet? Ik ben er over na aan het denken om die te kopen (van de ANWB) maar ik heb wel een smalle voet dus vraag me af of ze niet heel breed zijn.
    ik heb brede voeten en elke keer een andere maat, pumps maat 39 , sneakers en gewone schoenen maat 38 en sommige laarzen en schoenen maat 37. Nadeel van brede voeten is dat ik schoenen nieuw vaak groter moet kopen en als ze dan uitgelopen zijn zijn ze weer te groot Ik had dus eerst de 39 besteld, maar halverwege de bestelling bedacht ik me dat ik liever 37 zou kopen, dan maar weer even uitlopen (en 38 was uitverkocht).

    Nou de 37 zitten als een huis, 39 was veulste groot geweest en ik denk 38 al aan de grote kant voor mij. Ze zijn wel breed (voor jou dan denk ik want ik hoef ze niet uit te lopen), maar dikke sokken aan en dan zijn ze nog warmer Ik ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee (en draag ze met dit sneeuw weer ook even "normaal"
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  3. #138
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:Mensentuig voor de winter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
    zo na heel lang zoeken heb ik dit topic eindelijk gevonden, echt overal gekeken, behalve bij 'tuig'
    Even een vraag voor de mensen met de (nep)dubarry laarzen. Vallen deze groot of klein, of normaal?
    En zijn ze breed of niet? Ik ben er over na aan het denken om die te kopen (van de ANWB) maar ik heb wel een smalle voet dus vraag me af of ze niet heel breed zijn.
    IK heb normale voetbreedte en heb de ANWB laarzen 1 maat kleiner gekocht. Ze lopen wel uit. Misschien hadden ze wel 2 maten kleiner gekund. Maar dat durfde ik niet aan. Nu kan ik er met 2 paar sokken in. Dat is bij min 7 voor mij wel nodig.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  4. #139
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:Mensentuig voor de winter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
    ik heb deze
    Redelijk netjes helemaal waterdicht en ik kan er mee op het paard..voor 55 euro
    Die heb ik ook voor het rijden. Ik heb ze vorige winter heel intensief gedragen. Ze waren na 1 seizoen volledig stuk. Toch heb ik ze weer gekocht voor het rijden. Nu heb ik de ANWB laarzen er bij. Hopelijk gaan de Sectolinlaarzen daardoor 2 seizoenen mee.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  5. #140
    Actief Forumlid Dominique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2008
    Locatie
    Drachten
    Leeftijd
    42
    Berichten
    223

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik draag een truitje, t-shirt en een gewone trui. Meestal heb ik wel een legging onder mijn spijkerbroek (laatst 's avonds uit m'n werk gelijk door naar stal gegaan en toen zonder legging het ook gered). Heb thermo schoenen ook van de welkoop, waren 30euro en lopen super en zijn lekker warm.
    Draag een ariat jas erover heen die voor alle seizoenen is. Echt zo blij met deze jas!! Deze:

    http://www.ruitersport.com/ariat-nord-jack-p-1595.html

    Die heb ik vorig jaar in de uitverkoop met 40% korting kunnen kopen en heb 'm alle seizoenen al kunnen dragen. Echt de beste koop ever Hij is wind en water dicht. En de binnenjas is van fleece, die kan je eruit ritsen en dan beide ook los dragen. Echt een super jas die mega warm is! Voorgaande jaren had ik het veel kouder met mijn ski-jas(sen). Verder een sjaal en bij harde wind een muts. En als ik het niet vergeet m'n handschoenen, zijn gewoon van die wolachtige met nopjes voor anti-slip... Heb niet zo snel koude handen.

  6. #141
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:Mensentuig voor de winter

    Weet iemand misschien waar je wollen inlegzooltjes kan kopen? Mijn thermolaarzen zijn niet bepaald thermo meer...
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  7. #142
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Mensentuig voor de winter

    HEMA, schoenenrepareermeneer, scapino, Bristol, enz.

  8. #143
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ok, thanks!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  9. #144

    Re:Mensentuig voor de winter

    Schapenwollen inlegzolen 0,55 euro, Action!

    May the horse be with you!

  10. #145
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re:Mensentuig voor de winter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Schapenwollen inlegzolen 0,55 euro, Action!


    Dinsdag nog geweest, niet gezien dan nog maar weer terug binnenkort!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  11. #146
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Mensentuig voor de winter

    Dat is wel héél goedkoop!
    Was het dan wel echt schapenwol???

  12. #147
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:Mensentuig voor de winter

    Oh! Nou daar ga ik straks zeker even kijken dan!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  13. #148

    Re:Mensentuig voor de winter

    Yep, schaap!

    May the horse be with you!

  14. #149

    Re:Mensentuig voor de winter

    Ik heb vanochtend een thermobroek van global gekocht. Kun je over een andere broek doen of gewoon alleen die broek dragen. Lekker dik en warm, waterdicht, en met nepleer op de kont en aan de binnenkant van je benen dus ook nog om gewoon mee te rijden.
    Ik ben benieuwd, heb hem nog niet uitgeprobeerd vandaag maar dat zal vast snel komen
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  15. #150

    Re:Mensentuig voor de winter

    Hou ons op de hoogte of hij bevalt, alsjeblieft!
    Alle warmte is welkom, brrrrrrrrrrr!

    May the horse be with you!

Pagina 10 van de 16 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •