thank voor de tip, ga denk morgen gelijk ff kijken !Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Ik had laatste nieuwe gekocht bij de xenos, maar die zijn VEUL te groot.
Moet namelijk bij voorkeur XS hebben
thank voor de tip, ga denk morgen gelijk ff kijken !Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Ik had laatste nieuwe gekocht bij de xenos, maar die zijn VEUL te groot.
Moet namelijk bij voorkeur XS hebben
Mijn jas heeft ook zo'n grote capuchon, maar als je je hoofd draait, zie je dus helemaal niks meer ..
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Marjo, Ik denk dat ik snap wat je bedoelt. Klapwanten noem ik dat
Ik heb ze gebreid voor Eefje.
Zijn hartstikke handig, maar niet waterdicht ofzo.. dat vind ik voor bij de paarden wel een nadeel!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Heb je een linkje? ( kan ook via pb) Ik ken de weg niet op Bokt.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
ja die klapwanten had ik ook... bij de welkoop inderdaad
ze zijn best fijn!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
klapwanten heb ik ook... een euro bij de hoogvliet (=plaatselijk super). idd niet waterdicht, maar wel lekker warm en handig.
Ik heb inderdaad klap wanten hihi wat een naam
Mijne die ik nu heb zijn van fleece en erg stevig en kunnen toch wel beetje water hebben
En bij platte stuk van de hand zit een kunst lederen stukje
Voor de grip bv in de auto is dat handig
Nooit meer koude voeten met verwarmde sokken:
http://wielrenblad.soulonline.nl/fea...rische-sokken/
Heb ze zelf niet, maar voor het fietsen lijken ze me geniaal! En natuurlijk ook lekker voor in de rijschoenen.
Na vandaag met stip op 1; de rijoverall van Karlslund. Mooi is hij niet, praktisch wel
http://mzm-geestig.nl/index.php?rout...product_id=316
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
....WARM als het koud is en voldoende ventilatiegaten voor als het iets minder koud is!Oorspronkelijk Geplaatst door saar
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers