Die winterrijbroek is speciaal gemaakt voor paardrijden. Dus ga ik er van uit dat het kruis wijd genoeg is om mee te rijden. Ik vind een jeans niet lekker op dressuurzadel. Lange Chaps is ook een idee als extra laagje.
Die winterrijbroek is speciaal gemaakt voor paardrijden. Dus ga ik er van uit dat het kruis wijd genoeg is om mee te rijden. Ik vind een jeans niet lekker op dressuurzadel. Lange Chaps is ook een idee als extra laagje.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik ben pas naar de ruitershop geweest en heb wat modellen aangehad, mar als ik dan wijd ga staan en mijn kruis vasthoud voel ik bij vele spanning, of dat ie om de bovenbenen strak zat. Ik zag wel een goedkopere van BR van 40 euro maar ik was bang dat die niet echt waterdicht zou zijn. Ze hadden ook duurdere van BR en die vond ik wel super alleen niet in mijn maat. Van harry's horse ook geprobeert maar zat niet lekker.
Ik heb net deze gekregen van mijn lief: http://www.bever.nl/lopen/laarzen-sn...orel-pac-2-wms Ze zijn echt geweldig!! Net voor het eerst in dr sneeuw gelopen zonder koude voeten!! Zijn warm tot -30!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
zien er fijn uit
Ik zoek ook nog schoenen voor bij het paard en voor op de golfbaan multifunctionele warme schoenen dus.
Ik ben op dit moment erg blij met mijn gevoerde vest met capuchon van de H&M met een dunne katoenen trui en een dikke sweater eronder is dat echt lekker warm
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Die laarsen zien er heerlijk warm uit.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb heerlijke warme roeckl handschoenen die lekker warm zijn maar veelste dik als ik zou willen rijden, dan heb ik te weinig gevoel wat ik in handen heb aan druk. Wie heeft er dus tips voor wat dunnere rijhandschoenen die wel lekker warm zijn?
ik zat ook te denken aan zo'n jas...mooi zichtbaar! Ook handig voor als ik met de scooter moet. Kheb nu een jas van waldhausen. Super leuk jasje en ook warm zat maar lichtgrijs en dus niet zo zichtbaar.
http://www.nickyskeet.nl/index.php?m...roducts_id=750
Ik heb mezelf getrakteerd op een paar sealskin handschoenen met lederen binnenkant, Die zouden wel gevoelig genoeg moeten zijn voor het rijden. Helaas heb ik ze nog niet uit kunnen proberen. Zal mijn ervaring hier wel melden.Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
Ook heb ik zo'n thermobroek van BR gehaald. De S zat mooi, maar op het paard te krap. Wel was ie echt lekker. Geen last van snijdende wind. Nu heb ik de M. Staande is ie te ruim. Hopelijk zit die op het paard goed. Deze BR broek is water- en winddicht en heeft een anti-glij-achterwerk.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik rijd heerlijk met mijn Mountain Horse Extreme Line handschoenen. Wind- en waterdicht en goed mee te rijden.Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
Started!
Is dat deze Bea? http://www.vitalhorse.nl/mountain-ho...er-p-1399.html
Nee, die zijn het niet.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Ik heb nu even geen tijd, misschien vanavond even voor je zoeken.
Started!
Toch even gezocht, hier staan ze;
http://www.equestriancollections.com...c=28&fscat=912
Started!
Mijn goedkope thermolaarzen beginnen door te lekken. Heb mezelf net getrakteerd op een paar Dubarrys....
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Donderdagavond ben ik even naar Bristol gegaan om een skipak te passen, heel sexy, heel charmant, benadrukt echt de vrouwelijke vorm haha maar wat WARM!!!! Heerlijk, 2 thermobroeken eronder en zou staand in slaap kunnen vallen zo behagelijkw arm was het.
En hij koste tataaaaa € 21
Dank je Bea, maarreh... zijn het die Endurance gloves?
Waar heb jij ze gekocht?
Bladwijzers