Het was leuk leerzaam en fijn Roos Ilian en Aletta bedankt voor alles!!
Het was leuk leerzaam en fijn Roos Ilian en Aletta bedankt voor alles!!
Stop thinking, start feeling
Ik vond het echt ontzettend leuk! Wat een gezellige mensen. Wat een heerlijke sfeer. Wat een fijne vragen.
Bedankt iedereen!
Er komen vast nog wel foto's. Ik ben echt heel dankbaar en blij. Dit is ZEKER voor herhaling vatbaar!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Sluit ik me helemaal bij aan Roos. Was een superavondje!
Bedankt iedereen voor jullie komst, gezelligheid en enthousiasme!
Ik vond het erg leuk het te organiseren en ook om mensen te ontmoeten die ik van naam al kende van het forum.
En voor een ieder die toch niet kon vanavond maar wel wilde....graag tot de volgende keer!
En nu met een voldaan gevoel lekker slapen.
Leven is het meervoud van lef.
Zo spuit elf is ook thuis aangekomen
Ik vond het een hele fijne en leerzame avond. Leuk om zoveel bekende gezichten te zien. Ook ik ben volgende keer weer van de partij! Bedankt Roos, Ilian en Aletta voor het organiseren
Bedankt Aletta, llian, en Roos voor de leuke en interessante avond, leuke mensen allemaal!
Leuk dat iedereen zo enthousiast is, ik nl ook
Voor mij persoonlijk vond ik het heel fijn en handig om eindelijk de horsenality's goed en duidelijk uitgelegd te krijgen.
Niet dat ik nu wel alles precies kan navertellen maar dat ligt meer aan mijn eigen geheugen en niet aan de uitleg van Roos
Nog even laten zakken, paar keer doorlezen, overdenken en dan komt dat helemaal goed.
Leuk (en gezellig!!) om het vaker te gaan doen!
Ilian, Aletta en Roos bedankt voor de super gezellige avond
zooo ik zie hier middernacht tijden tevoorschijn komen in de posts!
Hebben jullie het nog laat gemaakt meiden!
Ik vond het ook super gezellig! heerlijk om weer even onder de paardenmensen te zijn en Roos.
Dikke hoor, je hebt het echt super gedaan, leuk je grapjes ook tussendoor!
ook al wist ik heel veel, toch fijn om alles weer zo uitgebreid te horen.
en Aletta & Ilian super dat jullie dit organiseerde! ook zo professioneel ....jaloers op die goouuden letters
Zeker voor herhaling vatbaar, ik ben van de partij
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Zo, dát was leuk! En wat een leuke reacties van iedereen, te gaaf!!
Hier wat foto's van gisteravond:
Wat een topavond! Iedereen onwijs bedankt voor het komen, de gezelligheid en jullie inbreng! Roos, bedankt voor je superpresentatie, en Aletta bedankt voor het mee-organiseren! De reacties waren zo leuk, dat we over 2 maanden (dus in februari) weer een avond gaan organiseren. Meer daarover volgt uiteraard zodra we daar zelf ook meer over weten Thnx guys!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
:lol: :lol: :lol:De reacties waren zo leuk, dat we over 2 maanden (dus in februari) weer een avond gaan organiseren
Wat een geconcentreerde gezichten allemaal
Op dezelfde locatie of een andere? En weer doordeweeks of in het weekend?
Leuk dat jullie foto's hebben gemaakt, ziet er erg gezellig en leerzaam uit! En wat een gave shirts!!!
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Roos,llian en atletta,super bedankt voor deze geweldige leerzame avond..
Het was echt helemaal
Kan er iemand de forumnamen bij de foto zetten? Ik kan niet iedereen plaatsen! Ben schieuwnierig
Fijn dat het zo'n succes was!
Roos,
Wat ben je ontspannen Gaaf om te zien!
Bladwijzers