Pagina 5 van de 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 163

Topic: Parelli Toernooi 23 juli 2005

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Parelli Toernooi 23 juli 2005

Mag je ook kiezen bij wie je in het team zit want ik heb zo mijn voor (enaf) keur...

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Helaas, op de dag zelf hoor je in welk team je zit.

Ik heb idd ook zo mijn voor (af) keuren (denk dat we daarmee wel op 1 lijn zitten )

En als de teams worden ingedeeld, lijkt het mij niet dat er ook nog prijzen te winnen zijn, zoals in Australië.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Jammer ja.. een team zelf samenstellen lijkt me toch leuker. Raar trouwens dat ze de 'teamleiders' (wat dat dan ook zijn ) wel hebben genoemd, waarom dan ook niet de teamleden? Maar we zien wel..
    Je zal toch ook niet van paard hoeven wisselen ofzo he..

Wie gaan er trouwens meedoen aan de buitenrit en bbq, want wij moeten die avond nog naar huis en ik ga niet pas om 22u of later wegrijden..

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, zou leuk geweest zijn als we gewoon een team hadden kunnen vormen met de leden van het forum he.

Ik ga niet mee bbq-en en buitenrijden, we gaan de volgende dag VROEG op vakantie, dus moet de avond ervoor wel op tijd thuis zijn.

hoe laat begint het? tis in lunteren he? misschien komen we jullie ook wel aanmoeidigen, vind het wel een heel leuk initiatief.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Voor toeschouwers om 10u

zo, ik ben niet zo actief op dit forum helaas maar zie dat het erg druk en gezelli gaat worden
    mn moeder doet mee met haar paardje, ik wilde ook wel meedoen, maar omdat mn paardje nog zo jong is wil ik niet alle opdrachten keer op keer doen en hem zo belasten
    maarja, volgende keer misschien
    kom jullie allemaal aanmoedigen
    (behalve als jullie niet in het team bij mn ma zitten hahaha)

Hoi allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee maar post nooit wat (een echte lurker dus ). Ik doe ook mee aan het toernooi en blijk dus zelfs tot een van de teamleiders benoemd te zijn. En ik ben niet alleen Belgisch maar ook nog blond, dus of dat nu zo'n goed idee is...
    Maar dus wou ik me toch even voorstellen, ik ben eigenlijk vergeten of ik hier al een voorstellinkje geplaatst heb vroeger, hierbij korte samenvatting:
    Paard: grote warmbloedmerrie Lolita, 14 jaar oud, lief, net drachtig (hopelijk) en wisselend qua meewerken.
    Ik: klein, blond dus, 32 jaar alweer
    We wonen in Oost-vlaanderen en dus ken ik Julie goed (donderwolke), Karianne heb ik al eens gezien op een demo, Eveline vorig jaar in Lunteren, verder hier van het forum ken ik denk ik niemand (tenzij je goed verborgen zit achter een schuilnaam natuurlijk!)

Hebben jullie nu ook zo'n stress dat als het eropaan komt voor publiek je helemaal door de mand zal vallen en paardlief gewoon gras gaat eten en zich nergens meer van aantrekt?
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Jippie, ik ga toch meedoen met het tournament!
    Ik ben vanmiddag met Atli bij de DA geweest en hij heeft me toestemming gegeven om mee te doen! Het gaat gelukkig een stuk beter met Atli. Ik moet hem nog wel een maandje rust geven (mag wel wandelen), maar een dagje tournament kon volgens de DA niet zoveel kwaad. Jiehaaaaa!

Ik ga dus niet meedoen met de buitenrit daarna, of ik nog blijf voor de BBQ hangt er een beetje vanaf of ik dan in mijn eentje moet zitten wachten tot iedereen terug is van buitenrit, en wie er dan nog blijven voor de BBQ...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    En als de teams worden ingedeeld, lijkt het mij niet dat er ook nog prijzen te winnen zijn, zoals in Australië.
    Nou er staat anders wel om 16.00 uur een prijsuitreiking op het programma! Dus Ã*ets zal er dan toch te winnen zijn.
    Wat hebben ze in Australië eigenlijk voor prijzen?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Geen idee wat je in Australië kon winnen. Een cursus misschien?
    Hier win je wellicht een T-shirt ofzo

Maar als je je team al niet zelf mag samenstellen, dan vind ik het ook niet echt een wedstrijd.
    In Australie had je eerst zelfs regionale voorrondes in vaste teams van 2 personen.

Echt gaaf dat je mee kan doen Marja!!!

En Nathalie, bedankt voor het voorstellen, hebben we toch al 2 teamcaptains die bekend zijn met het forum

Nu maar hopen dat wij bij 1 van jullie in het team komen.

vanaf komende maandag ga ik 3 dagen intensief oefenen hoor! (gewoon gezellig naar de playday, maar dat komt wel mooi uit)

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik vind het eigenlijk ook wel raar dat je niet zelf je team kunt samenstellen... Zou wel leuker zijn! Nu kom je misschien bij onbekenden in het team en lol zullen we toch wel hebben hoor, maar het was leuker geweest als je je teamgenoten zelf had uitgekozen. Pas dán ben je écht een team toch?

Hahaha nee ik vrees ook dat we hier geen cursus zullen kunnen winnen. Maar ik denk ook geen t-shirt, want die konden we al kopen... Ik stem voor een DVD!

Hee Marja wat GGOOOOOOOEDDDDDDDDD dat je mee kan doen!!
    Joepie! Gezellie!
    Ik doe ook niet mee met bbq. Tijdens de buitenrit zwaai ik denk ik ergens af en loop met Suusje naar huis. Voor m'n paard is het ook wel een keer klaar na zo'n dag. En om haar dan ergens aan een hek te laten staan terwijl ik ga bbq-en, vind ik persoonlijk niet zo fijn in de relaatie

May the horse be with you!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Oh wat fijn Marja, dat Atli weer goed is! Kan ik jullie komen aanmoedigen - én alle andere forumdeelnemers natuurlijk.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

doen jullie ff naambordjes op???

Fellor kan helaas niet mee, dus die kan me niet aan iedereen voorstellen....

Pagina 5 van de 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten