tip: check ff de profielen van de mensen die komen, dan kun je de deelnemers iig herkennen aanhun paarden
tip: check ff de profielen van de mensen die komen, dan kun je de deelnemers iig herkennen aanhun paarden
en degenen die geen paarden meenemen (Promptertje en aanhang b.v.)???
ik kan dat allemaal nooit onthouden hoor...... ben ook niet meer de jongste, sterker nog, zal 1 van de oudsten zijn, zoals gewoonlijk
Misschien kunnen we met zn allen afspreken om een string aan je broek te hangen!
Dat werd vroeger ook wel op evenementen gedaan, waar mensen van de Savvy-NL lijst heen gingen...
En mensen van het forum, hangen dan een equiplay string aan hun broek ipv die saaie witte (of rode of blauwe?) van parelli Weet je gelijk wie de forummers zijn
Suus is mijn naambordje: Mafhaf
May the horse be with you!
Jaaa, leuk!
Ik kom ook aanmoedigen hoor, mét string aan mn broek!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Maar dan krijg ik ruzie met Eddy, die wil dat ik de originele materialen gebruik...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ans, Atli is nog niet 100% ok hoor. Maar wel goed genoeg om mee te mogen doen! Zo lang ik hem maar niet overbelast (springtaken ga ik denk ik maar aan ons voorbij laten gaan), en ik hem de rest van de weken wél netjes met rust laat.
Blijft er niemand van de deelnemers voor de BBQ?????
Morrie, ik herken jou wel hoor, heb zat foto's van je gezien . Ik stap wel op je af!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Hey Nathalie,Oorspronkelijk Geplaatst door Nathalie
zo super dat je teamleider bent, amai! Jammer genoeg kan ik niet komen kijken maar ik benop trektocht (juij!). En je kent hier nog iemand hoor: Kim zit hier ook, maar ze heeft nog maar één post gedaan of zo . Haar forumnaam is iets met moki en nog een cijfer erna.
Ik wens je zeker veel succes, en ook alle anderen natuurlijk! Een verslag(je) mogen we hier wel verwachten zeker?
en ik maar denken dat jonge meiden een string onder hun broek haddenmét string aan mn broek!
Nou Ans, ben benieuwd of je me eruit pikt, anders pb ik m'n gsm nummer nog wel ff...... anders kom ik wéér thuis zonder iemand herkent te hebben, is wel vaker gebeurt met zoiets
Ohhh, voor de mensen die wel betaalbaar willen lunchen: gratis pannenkoek voor elk forumlid in mijn busje (beige renault trafic met een afschuwlijk lelijke trailer erachter (kan hij ook niets aan doen, hij moet nog geverfd...)
En nu maar hopen dat daar mensen opaf komen...
zeker een broertje van mijn trailer......met een afschuwlijk lelijke trailer erachter (kan hij ook niets aan doen, hij moet nog geverfd...)
Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
Hahaha, in dat geval ben ik te herkennen aan een zwarte string Maar alleen als ik buk, hihihi.
Zal mn rode L1 string aan mn broek hangen, want uiteraard moeten wij alleen met officieel materiaal in de ring verschijnen. Zal ook netjes een parelli-shirtje aantrekken en geen Forum T-shirt
doe ik mijn rode string aan het zadel ofzo
Pannenkoek: ja lekker! Ik wil best betalen hoor!
May the horse be with you!
Ja, met veel plezier, maar gezien ik na het toernooi nog een weekje in Lunteren blijf (zonder computer) zal dat niet meteen zijn vrees ik.Ik wens je zeker veel succes, en ook alle anderen natuurlijk! Een verslag(je) mogen we hier wel verwachten zeker?
Ik zou jullie ook wel allemaal willen herkennen hoor, dat van die naamstickers lijkt mij nog niet zo gek. Of ik zal mijn teergeliefde eens om hulp vragen hier een foto neer te zetten en dan komen jullie maar allemaal op me af, liefst tijdens de tasks en dan meteen alle kegeltjes ed. die we omgestoten hebben snel weer goed zetten als je wil?
Ja, ik dus wel.Blijft er niemand van de deelnemers voor de BBQ?????
Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!
http://www.nathalielagasse.be
Ik ben wel herkenbaar denk ik zo, met mijn zwarte IJslander. Volgens mij heeft verder niemand een zwarte IJslander. Dus ik heb geen naambordje nodig.
Bladwijzers