wat een vooruitgang zeg! Alle inzet wordt echt beloond.
wat een vooruitgang zeg! Alle inzet wordt echt beloond.
www.niettevermijden.com
En een mooie foto van Geri's buitenrit
wat een mooie foto, alle drie met een big smile
bedankt voor de up-date!
wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun
Wat een onwijs mooie foto!!
En wat leuk ook dat er zo'n meisje op de manege is die Geri zo goed helpt
De lol spat ervan af. HEERLIJK
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Wat een FANTASTISCHE foto
Oh wat een super gave foto.
precies een half jaar geleden verstuurde ik mijn eerste berichtje .... en gisteren heeft Geri de volgende zaken bereikt:
1. pony helpen zadelen in de stal en zelf het hoofdstel gedaan
2. zelf de pony naar de bak gebracht
3. zonder iemand ernaast op de pony gereden
4. zelfs gelachen naar ons en grapjes gemaakt terwijl ze aan het rijden was
5. zelf afgestegen
6. zelf de pony weer terug gebracht
7. zelf afgezadeld en de pony een kus gegeven
Ik ben zo trots!
En dat allemaal door een bruine arabier en zijn bazinnetje!
mama van Geri
Als je het zo op een rijtje zet.. is er toch echt héél veel veranderd in korte tijd!
En niet alléén dankzij Von en Sir.. óók dankzij een mams niet verder keek
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Zaterdag op de manege. Er zijn 2 fjorden te veel en die moeten eigenlijk mee in de les op te leren zich in de les te gedragen. Daar loopt steeds iemand naast.
De juf vraagt of Geri op 1 van de fjorden wil gaan. Nee hoor zegt ze, dan kan ik niet los rijden en dat kan ik nu dus dat wil ik blijven doen .....
Tja, het kwartje is weer gevallen en nu wil ze verder ...
mama van Geri
dat is mooi, hoe ze die keuze nu zelf maakt en inderdaad voor zichzelf kiest, Knap!
wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun
Vandaag een winderige dag en de pony's waren heel onrustig. In de les ging vanalles fout en de pony van Geri sprong zelfs opzij en beet naar een ander.
Vervolgens ging een andere pony ervandoor en wierp het meisje dat erop zat van zich af. Die heeft zich heel erg zeer gedaan.
En Geri? Geri was best geschrokken maar is niet gaan gillen (dat deed ze eerst wel en Yvonne heeft haar heel goed geleerd dat niet meer te doen) en ze wil ook niet ineens van paardrijden af maar wil niet meer op deze pony. Nou, dat is weer eens heel anders dan de vorige keer dat het zo uit de hand liep in de les.
Ik ben supertrots op mijn bikkeltje!
mama van Geri
Bladwijzers