ja das waar. Wie weet krijg ik er nog wel een hinnikend en blaffend kind bij ooit
ja das waar. Wie weet krijg ik er nog wel een hinnikend en blaffend kind bij ooit
jammer dat je zo'n eind weg woont. Ik help zo af en toe van dit soort kinderen. (HSP-ers) Nu rijden zij allen "gewoon" paard of pony eigenlijk ivm de grootte en makkelijker kunnen opstappen.
Je moet, of eigenlijk is het beter, om een andere weg bewandelen dan die op een manege geven wordt.
Komend weekend komt het dochtertje van Martine kennismaken met mijn paarden.
Wellicht kan ik een handje helpen met mijn allerbeste, superbrave Sirarvi
Fabrizio, Sirarvi en Salvadore
Ze kijkt er enorm naar uit en wilde eigenlijk morgen al . Ik ben blij dat ik al zo snel iemand gevonden heb die eventueel kan helpen ... wat minder kijk ik uit naar de paarden Yvonne, maar wie weet komt ook dat goed
mama van Geri
Dat komt helemaal goed.
Misschien dat je op termijn zelf ook zin krijgt om bezig te zijn met paarden op een paardvriendelijk EN veilige manier
Fijn dat ze al zo enthousiast is, dan zie ik jullie dit weekend!
Groetjes,
Yvonne
Oh, super zeg! Heel veel plezier!! Er komt toch wel een verslag zeker?
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Oh zeker wel!
mama van Geri
Fijn dat het NHforum alwéér zulke mooie dingen voortbrengt! Veel plezier, dochter van Hetjoetje
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Super fijn! Heel veel plezier!
fijn dat je iemand hebt gevonden! ik woon wel in omgeving rotterdam. en ik heb een bomproeve pony waar veel kinderen van 6 tot 11 jaar hun angst op verloren hebben. zelf weet ik wel hoe ik kinderen over hun angst heen kan helpen enz. maar ik weet nog niet zo veel van NH als de mensen hier.
enuh fotos graag bij het verslag
Wat fijn Ga op de manege maar uitleggen dat ze van haar angst afgeholpen wordt door met een arabier te gaan lessen Die vallen van hun stoel.
Een verslagje met foto's lijkt me leuk
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Gaaf!!! Dat gaat helemaal lukken met die kanjer van een Sirarvi van Yvonne en de kundige handen van Yvonne en een liefhebbende moeder, dat kind is straks het allergelukkigste kind op de hele wereld
Cool forum is dit toch
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Wat kan een kind toch snel gelukkig zijn!
Tijdens het eerste project dat ze op school hebben bij Geri (gaat over Leonardo da Vinci) bezoeken ze ook een manege en krijgen daar wat theorie over het paard en mogen ook rijden
Toen ze dit een paar weken geleden voor het eerst hoorde gaf ze aan niet te willen want: als het nu niet gaat en ik ben bang en ik doe het niet . Terwijl er ook kinderen in haar klas zitten die helemaal nooit op een paard hebben gezeten, afgaan doet ze heus niet.
Nadat we een afspraak met Yvonne hebben gemaakt kwam ze gisterenavond uit haar bed en zei het volgende: als ik bij dat bruine paard geweest ben dan heb ik weer zoveel zelfvertrouwen gekregen dus ik ga wel mee naar de manege want dat bruine paard begrijpt me wel en dan leer ik de andere paarden ook begrijpen en dan heb ik helemaal mijn zelfvertrouwen weer terug.
Leuk dat ze dit zo positief ziet, ze gaat er in ieder geval positief in.
mama van Geri
Bladwijzers