Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 148

Topic: Geri en Sirarvi

  1. #76
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re:Geri en Sirarvi

    Zo mooi om dit te lezen. Ik blijf toch denken dat mams straks ook met de paarden gaat spelen. Het is heel aanstekelijk hoor .
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  2. #77

    Re:Geri en Sirarvi

    Pedicure bij paarden = hoefsmid kan ze best gaan doen . Altijd fijn een natuurlijk bekapster erbij

  3. #78

    Re:Geri en Sirarvi

    Geri begon te stralen en zei: zeg maar dat ik dat heel leuk vind! Toen ik haar vertelde dat het onderwerp op het forum aangepast was omdat het niet meer klopte!

    Goeie suggestie geweest!
    mama van Geri

  4. #79
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Geri en Sirarvi

    Ook ik geniet van dit topic, maar ik leer er ook veel van.

    Hoefsmid is een beroep, een mbo opleiding zoals deze http://www.helicon.nl/mbo/Scholen/NH...zicht/Hoefsmid. Een hoefsmid is een expert op het gebied van paardenhoeven en beenstanden. Een mooi, dynamisch vak waarin veel te leren is en kennis van details belangrijk is. Lichamelijk wel zwaar hoor .

    Voorbeelden van wat hoefexperts allemaal doen vind je op http://www.hoofcare.nl/.

    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  5. #80

    Re:Geri en Sirarvi

    Voorlopig wil ze maar gewoon een manege beginnen en wij moeten maar meedoen aan de lotto want met de jackpot gaat ze het dan wel redden ... heerlijk als je 7 bent!

    Vanmorgen vertelde ze in de auto dat als je op de middelbare school zit dat je dan weleens een dag vrij heb tussen door dus als ze dan zover is kan ze zomaar een keer een hele dag naar Sirarvi en als ze vakantie heeft kan ze de hele dag naar Sirarvi .... oh en het is al bijna donderdag en dan mag ze weer naar Sirarvi. Tussendoor is ze nog jarig en heeft ze nog een kinderfeestje maar dat is allemaal minder belangrijk dan Sirarvi. Arme Yvonne, lijkt me dat je paardje een stalker heeft

    Ze heeft voor haar verjaardag een verzorgingstas gekregen (waar in het midden haar cap kan en rondom de borstels) en ze heeft een volledige set borstels gekregen mét hoevenkrabber dus ze kan lekker los ...
    mama van Geri

  6. #81

    Re:Geri en Sirarvi

    Wat een leuk verhaal! Echt genieten om te lezen, maar het is vast nog meer genieten om te zien hoe je dochter zo groeit en geniet!
    Yvonne, leuk dat je op deze manier helpt! Echt tof!

  7. #82
    Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Oss
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.480

    Re:Geri en Sirarvi

    Nou Yvonne, als Geri ietsjes ouder is, heb je alvast een vaste verzorgster voor Sirarvi. Hoef je daar niet voor op zoek .
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

  8. #83
    Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Locatie
    Ermelo
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.875

    Re:Geri en Sirarvi

    Ontdek dit topic nu pas, wat super Yvonne dat je dit doet, en zo mooi om te lezen hoe alles gaat!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

  9. #84
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:Geri en Sirarvi

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dusi
    Nou Yvonne, als Geri ietsjes ouder is, heb je alvast een vaste verzorgster voor Sirarvi. Hoef je daar niet voor op zoek .
    Haha mijn vriend zei ook al 'nu kun je je eigen bijrijdster opleiden'
    Ik vind het erg leuk om Geri op deze manier te kunnen helpen. Het is zo leuk om te zien hoe zij en Sirarvi op elkaar reageren. En als het straks beter weer is dan kan Geri hier gewoon een hele dag 'gedropt' worden
    Kan ze de hele dag poetsen, hoeven krabben en paarden verzorgen. Er staan er hier genoeg in de tuin

  10. #85

    Re:Geri en Sirarvi

    Misschien moet je straks je website en je onderschrift nog gaan aanpassen:

    www.sirarvi.nl
    Sportmassage, Cranio en Acupressuur voor paarden
    Begeleiding van mensen/mensjes met angst voor paarden

  11. #86
    Actief Forumlid Yvonne P's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Locatie
    Zwartewaal
    Berichten
    851

    Re:Geri en Sirarvi

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Misschien moet je straks je website en je onderschrift nog gaan aanpassen:

    www.sirarvi.nl
    Sportmassage, Cranio en Acupressuur voor paarden
    Begeleiding van mensen/mensjes met angst voor paarden

  12. #87
    Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Kerkdriel
    Berichten
    2.735

    Re:Geri en Sirarvi

    wow Yvonne, zo lief dat je Geri helpt met haar angst en tegelijkertijd een hoop over paarden leert,
    Geri kan het zich niet beter wensen denk ik, lieve paarden, mega lieve eigenaresse en een super mama die meedenkt terwijl het haar hobby niet eens is.
    The darkest hour is befor it get light!!!

  13. #88

    Re:Geri en Sirarvi

    Vandaag de 1e manegeles sinds Geri met Yvonne en Sirarvi aan het werk is ....

    Vooraf nog even een praatje gemaakt over dat ze kan zien hoe een pony zicht voelt etc. en dat ze gewoon op de pony die aangewezen werd zou gaan zitten, met of zonder iemand ernaast ... nou, dat zou ze doen zei ze

    De afgelopen keer is Geri verschrikkelijk verwent door Yvonne met kadootjes voor haar 7e verjaardag en daar zat een sleutelhanger bij waar ook een plaatje van Sirarvi op staat. Die heb ik aan haar jas gedaan en haar aangeraden om iedere keer voor steun naar Sirarvi te kijken. Ook tegen de juf vertelde ik van Sirarvi en van de sleutelhanger maar verwachtte er niet veel van

    Geri mocht op de pony die ze al een paar keer gehad heeft en er bleef iemand naast lopen, dus dat begon goed .... mama moest helaas de stijgbeugels op maat maken en dus bijna óp de pony staan. Ze ging vol vertrouwen zitten en daarna ging ik natuurlijk naar de kantine om te kijken. En wat ik toen zag!!!!!

    Geri zat rechtop, hield voor het eerst niet het zadel vast en zo af en toe pakte ze even de sleutelhanger en keek er even naar. Het meisje dat naast haar liep liet de pony los en nog steeds bleef ze rustig en ontspannen kijken!

    Na afloop zei de juf (dus toch wel een beetje betrokken ) dat ze iedere keer zei: Geri ontspannen, kijk even naar je sleutelhanger, alles gaat goed!


    wat een overwinning!!!!! Yvonne en Sirarvi . Het is goed te zien dat dit haar zo'n goed doet
    mama van Geri

  14. #89
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:Geri en Sirarvi

    Prachtig! wat een groeispurt van Geri.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  15. #90

    Re:Geri en Sirarvi

    Super fijn en ook fijn dat er naar jullie geluisterd word.
    www.niettevermijden.com

Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •