Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Stal en bodem

  1. #16

    Re: Stal en bodem

    Ken ik niet (ik woon nu 6 jaar in Enschede, maar heb de eerste paar jaar nog in de achterhoek gereden, daar kom ik vandaan) maar weleens van gehoord.
    Weet je toevallig of velthof ook kleine hoeveelheden bezorgd, voor 1 stal?

  2. #17
    Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    460

    Re: Stal en bodem

    Ja ze bezorgen per 21 balen. Dat doen wij altijd, bij ons zijn er 2 paarden. Dan heb je direct een voorraad, moet je wel ruimte hebben om ze te kunnen opslaan natuurlijk.

    Waar sta je in Enschede? Odes staat ook in Enschede, maar dan aan de kant van Hengelo, in Lonnerkermeergebied.

    De eerste keer dat je vlas gebruikt moet je het even nat spoeien, omdat anders wat glad kan zijn. Daarna steeds vieze eruit halen en een eventuele nieuwe baal aanmengen met schone maar al wel gebruikte vlas wat nog in de stal ligt.

  3. #18

    Re: Stal en bodem

    Walter staat aan de rand van Enschede-west... das toch een aardig eindje bij jou vandaan. Vlak bij de Usseler Es. Ben benieuwd hoe het gaat als ze die gaan bebouwen, maar dat zien we dan wel weer.
    Wel een mooi gebied waar je odes hebt staan! Een meisje met wie ik een tijdje geleden veel samenreed heeft daar ook haar paard (haflinger) staan op een kleine pensionstalling.

  4. #19
    Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    460

    Re: Stal en bodem

    Dat is inderdaad nog wel eindje.
    Er zijn veel paardenstallingen in Lonnekermeergebied. Waar Odes staat is echt heel klein (2 paarden, waren 3, maar 1 is net verkocht). Ik heb wel eens een Haflinger zien rijden, maar ik kom erg veel paarden tegen in het bos

  5. #20
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Stal en bodem

    Wij hadden hennep op de manege. Dat werd echt een smerig zooitje, maar we kregen maar 1 pakje per week. Alleen zelf vind ik stro voor op stal nog het fijnst. Of nee, liever geen stal
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •