WIe kent dat boek
En vooral wat vind je ervan. ??
ik wil dressuur matig me pony's naar een bepaald niveua brengen en met nicky verder gaan.
Heb net klein stukje gelezen op een site aantal punten die erin staan.
ik twijfel beetje
WIe kent dat boek
En vooral wat vind je ervan. ??
ik wil dressuur matig me pony's naar een bepaald niveua brengen en met nicky verder gaan.
Heb net klein stukje gelezen op een site aantal punten die erin staan.
ik twijfel beetje
Is dat het boek wat de bit toen heeft uitgegeven? Je hebt een deel 1 en een deel 2? Ik heb deze alebij en vond ze eerlijk gezecht niet heel boeiend. Staat wel duidelijk in beschreven hoe hun vinden dat de oefening uitgevoerd moet worden.
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
okee maar niet bepaalde tips ofzOorspronkelijk Geplaatst door krummel
op dit soort momenten baal ik dat ik geen lid ben van de bieb
Ook al ben je geen lid van de bieb, je kunt er wel eens rustig gaan zitten lezen.
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Dat zou idd nog kunnen, weet alleen niet of je hier zo naar binnen kan.Oorspronkelijk Geplaatst door Friese Tinkerfjord
Ja hoor je kan er zo naar binnen maar betwijfel of ze hem er hebben. Je kan even op hun site kijken en dan kan je zo in de catalogus kijken..
www.niettevermijden.com
okee dat wist ik niet eens, als beter weer word ga ik hem denk wel gewoon kopen..
Ik gebruik deze boeken nog wel eens voor mijn lessen op de manege...vaak laat ik ruiters zelf opzoeken waar ze tegenaan lopen en dan kunnen ze er in de les mee aan de slag...wel een vrij samenvattend boek en niet volledig en ook vrij logische oplossingen, maar voor voornamelijk beginnende ruiters erg praktisch.
Ik heb alleen nummer twee, omdat David dewispelaere daar aan mee heeft gewerkt. Zeer praktische oplossingen. Niet super uitgebreid, maar wel handig om te hebben.
Bladwijzers